Nerowulf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Dagbladet har fått de første spillscenene eksklusivt. http://www.dagbladet.no/2009/04/18/kultur/...ox_360/5791710/ Noen andre som gleder seg? Artikkelen er skrevet av Dagbladets samarbeidspartner Gamer.no Så all ære til Gamer for å ha skaffet oss nordmenn en smakebit av Mafia 2. Endret 18. april 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ser veldig stilig ut, får bare håpe at maskinen min klarer å spille det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ser meget rått ut ja! gleder meg til dette spillet Blir nok 10 ganger bedre enn gudfaren 2 som jeg har spilt endel i det siste Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dette så lovende ut, det første spillet var glimrende! Håper historien blir like spennende og omfattene som i det første spillet! 60-talls miljøet ser også morro ut, ikke mange spill som skildrer den tidsepoken! Kommer det til Playstation? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Dette så lovende ut, det første spillet var glimrende! Håper historien blir like spennende og omfattene som i det første spillet! 60-talls miljøet ser også morro ut, ikke mange spill som skildrer den tidsepoken! Kommer det til Playstation? Ja, kommer til alle tre plattformene. PS3, Xbox 360 og PC. Og de skal bli slippet ut samtidig Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Allright, flott, da får også vi med kjip pc kost seg ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Burde man ha spilt Mafia 1, for å skjønne historien til Mafia 2 spillet? Fikk høre at den er en etterfølger, men en helt annenen historie og mennesker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Dagbladet har fått de første spillscenene eksklusivt.http://www.dagbladet.no/2009/04/18/kultur/...ox_360/5791710/ Noen andre som gleder seg? Det stemmer nok ikke du. Om du kikker litt på siden av artikkelen står det at det er Gamer.no som leverer artikkelen. Med andre ord er artikkelen ikke eksklusiv i den forstand, men Gamer.no er derimot det eneste norske mediet som har fått tittet på spillet. Videoen derimot er som du sier, eksklusiv på Dagbladet. Følte at det burde presiseres at det er Gamer.no som faktisk har skaffet stoffet - men siden de per nå ikke har mulighet for å vise videoer, vises den hos Dagbladet, deres samarbeidspartner. Det er ihvertfall slik jeg har oppfattet det hele ... Endret 18. april 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nam, nam. Gleder meg til detta Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg ble veldig skeptisk, og ble slettes ikke imponert av det jeg så i videoen. AI-en virket pottedum, figurene hadde nokså stive bevegelser og bilkjøringen virket veldig arkadepreget. Tillater meg selv å stille skyhøye forventinger til Mafia II ettersom nr 1 er muligens et av de beste spillene jeg har spilt noensinne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 En sniktitt på Mafia 2 og et Intervju med utviklerne Er litt begrenset jubel fra mitt hjørne av salen også. Jeg spilte aldri så mye Mafia, men nok til å få med meg hvor fantastisk verdenen var. Politiet som faktisk reagerte på lovbrudd var jo en del av det som gjorde det enestående. Nå vil politiet bli mer som i GTA, og med det ryker all planlegging av escape-ruter osv. Politiet vil jo ikke bry seg om du i 120km/t kjører på rødt lys i feil felt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå