Gjest medlem-141789 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) I den siste tida har det vert litt snakk om det nye Assassin's creed spillet og for det meste er det gode reaksjonar. Spelet skal handle om ein mann som heite Ezio, som lever i Italia på 1400-tallet. I spillet skal du kunne bruke nokon av Leonardo Da Vinci sine oppfinningar og mykkje andre spennande ting for å snikmorde fiendane. Ubisoft lovar at grfikken og variasjonen i det nye spillet skal være mykkje betre. For meir informasjon besøk denna artikkelen: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=541527 http://www.dagbladet.no/2009/04/17/kultur/...-spill/5784170/ Vil anbefale den øverste, den har mest informasjon og faktisk bilde du kan forvente å sjå i spelet. Sei kva forhåpningar du har om spelet eller diskuter her. Ezio Assassin's Creed 2 sin offisielle nettside: http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/teaser/ Endret 19. april 2009 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Må si jeg likte at "hidden blade" blir beholdt Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Håper det blir mye mer variasjon! I enern var det bare en 3-4 oppgaver du skulle gjenta mange ganger før du skulle drepe noen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Håpar virkeleg at det nye spillet blir ein like stor eller større sukse enn det gamle. Lenke til kommentar
trondskhy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Gleder meg, men håper det blir mer variasjon en enern. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) som sagt i samtlige poster om spillet: gleder meg sykt. noe av det jeg liker godt med spillet er at det i likhet med mange fantasy bøker, tvinner virkelighet og fantasi samme på en slik måte at man nesten kan tro det har skjedd. alt oppstyret rundt spillet har fått meg til å trekke fremm ener'n og gitt meg lysten til å runne det enda en gang edit: måten det er lagt opp på virker det som at de utan videre peroblemer kan forstette historien opp gjennom tid og komme ut med nye spill(så fremt de er populære) til de er kommet i "nåtid"(fremtdid blir det vel). hadde vert morro å spille i nåtid, som medlam av en eldgammel "sekt", som har som mål å gjenopprette balanse gjenom sine egne (sær kule) middler ^^ Endret 18. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 @ 2ball(s) Det har blitt sagt at det er ment å være en trilogi Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hadde jeg vært mod hadde jeg stengt tråden, da det ligger Assassin's Creed 2 diskusjonstråd 13 hakk lengere ned Hva er vitsen med 2... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hadde jeg vært mod hadde jeg stengt tråden, da det ligger Assassin's Creed 2 diskusjonstråd 13 hakk lengere ned Hva er vitsen med 2... eventuelt sammenslått disse to Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hadde jeg vært mod hadde jeg stengt tråden, da det ligger Assassin's Creed 2 diskusjonstråd 13 hakk lengere ned Hva er vitsen med 2... Nja, eg veit ikkje om det er vits i å slette min. Den har jo faktisk nyttig informasjon og faktisk noko vi kan diskutere. Den nedanfor er jo berre når kommer assassin's creed 2. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hadde jeg vært mod hadde jeg stengt tråden, da det ligger Assassin's Creed 2 diskusjonstråd 13 hakk lengere ned Hva er vitsen med 2... Den tråden er laga på andre premissar enn denne. No ser det rett nok ut til at tråden har utvikla seg mot ei meir generell retning, men dette er ikkje eit hinder for ein tråd som tek føre seg andre områder enn det tråden du linker til skal ta opp. Sånn eg vurderer det kan denne tråden fortsette. Eventuelle kommentarar til dette kan ein ta på PM. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Her er litt fakta og noen bilder fra spillet =) Gleder meg som en unge! Bilder nederst på siden http://www.pcgameshardware.com/aid,681483/...e-Firenze/News/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her er litt fakta og noen bilder fra spillet =) Gleder meg som en unge!Bilder nederst på siden http://www.pcgameshardware.com/aid,681483/...e-Firenze/News/ Kan ikkje sei at den sida virka så profesjonell. Virkar som det er ein tiåring som har skreve store delar av det. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her er litt fakta og noen bilder fra spillet =) Gleder meg som en unge!Bilder nederst på siden http://www.pcgameshardware.com/aid,681483/...e-Firenze/News/ Kan ikkje sei at den sida virka så profesjonell. Virkar som det er ein tiåring som har skreve store delar av det. På hva måte mener du? Han har sikkert tegnet bildene selv og da eller...? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gleder meg som alle andre her, blir spennende. Har sett litt filmer fra de "mysteriene" mot slutten av 1'ern. Føler det er historien som er Assassin's Creed sterkeste punkt, og den er igjen meget sterk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Her er litt fakta og noen bilder fra spillet =) Gleder meg som en unge!Bilder nederst på siden http://www.pcgameshardware.com/aid,681483/...e-Firenze/News/ Kan ikkje sei at den sida virka så profesjonell. Virkar som det er ein tiåring som har skreve store delar av det. På hva måte mener du? Han har sikkert tegnet bildene selv og da eller...? Les sjøl: - You'll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe thing, and 2 smaller blades - You CAN swim - Da Vincis workshop is in the game - Locations include Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto bridge. - The game opens in 1476, Altair is from 1191 - So you do indeed play as a new ancestor of Altair / Desmond -You will see the countryside of Tuscany - The "Auditore" family is mentioned - The main characters name is Ezio Auditore de Firenze - He is a nobleman of Florence - Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici - You do indeed fly and theres a picture of it - Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you. - You can disarm enemies and use their own weapons against them this time. - each weapon has a special move. - 16 unique mission types. - No more ease dropping or pick pocketing missions. - If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain ful strength. - Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time. - Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned. - New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, "Brutish" armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you're near by. - While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position. - You can still climb towers and ride horses - The Lorendo de Medici assassination is in the game. - There is now a night and day sequence in the game. - 240 people are working on this title. Trur nok mest sansynleg ikkje at ein profesjonell person ville skreve: 2 different sword types, a spear axe thing, and 2 smaller blades. Og når eg seie: Virkar som det er ein tiåring som har skreve store delar av det. Meina eg noko med skrivinga, ikkje noko med bilda. Endret 21. april 2009 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Spillet kjem kanskje ut i juleferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå