Gå til innhold

Nylig formatert, kommer ikke inn på MSN.

Thor.

Anbefalte innlegg

Sliter med å få til MSN nå. Bruker MSN for å holde kontakt med familie, spes. fattern når han er ute på sjøen. Men etter formatering er det noe som ikke gikk som det skulle. Brukernavn/passord stemmer. MSN rapporterer at systemene fungerer og jeg får ingen feilmelding når jeg trykker "Logg på". Eneste som skjer er at den forsøker å logge inn i 10 sekunder og gpr tilbake til logg inn feltet. Andre MSN kontoer fungerer heller ikke.

Feilsøking gir meg merkelige resultater:

post-63221-1239824902_thumb.png

Jeg bruker nettverkskabel, hosts filen er ren og jeg finner ingen problemer med å logge på msn på bærbaren på samme nettverk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

henger meg på denne!! i steden for å logge på blir jeg bare sendt rett tilbake til inloggingsskjermen. tidligere problemer med msn, har jeg fikset ganske enkelt(før jeg formaterte).

edit: kan nevne at msn, i mitt tilfelle, ikke prøver å logge seg på flere ganger. (prøvd ulike versjoner)

Thor. @ håper du ikke har noe i mot at jeg lånte tråden din. vi har jo nærmet det eksakt samme problemet.

on topic: har du prøv den innebygde "windows messenger"? funker for meg, men bare som en midlertidig løsning(ufattelig ekkelt).

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Det er iorden, vi har samme greia.

Isted funket ikke den msn-en engang. Nå gjør den det. Nye MSN-en forsøker å logge meg på en gang også er jeg tilbake til påloggingsvinduet igjen. Må bruke en nyere msn så jeg får overført filer. Kjedelig å laste opp med tinypic når det i nye msn funker fjell.

Lenke til kommentar
Ofte fikses innloggingsproblemer på msn ved å flushe dns (spesielt feil med nøkkelporter). Gå i CMD og skriv: ipconfig /flushdns

Se deretter om du kommer inn. :)

KNALL BONGBONG og poteter i massevis! det virket :D

dette er faktsik sånne ting, jeg skal kunne selv.. noterer det ned så husker jeg det til en annengang :)

takker for hjelp. funket det for "thor-en"?

Lenke til kommentar

Flushdns gjorde utslag på MSN. Jeg kjørte kommandoen og prøvde på nytt. Det ble en helt annen oppførsel. Msn forsøker å logge seg på helt til jeg trykker avbryt. Men da fryser hele msn og jeg på avslutte prosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...