Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke skjermbilde med noe annet en microsoft sin driver


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kom hjem fra tg i dag og satte fra meg maskinen på rommet mitt og gikk å la meg på sofan

For 45 min siden eller noe sånt fant jeg ut at jeg skulle koble opp maskinen igjen. Jeg starter maskinen og får opp bios og post og alt mulig. Får frem den meldingen hvor jeg velger om jeg vill starte vista eller " older version of windows " Jeg trykket på vista og går på kjøkkenet for å finne meg no å drikke. Jeg hører vista logg in lyden å gå tilbake til rommet mit. Men da er skjermen svart og power knappen på skjermen blinker. Startet så i sikkermodus og da fikk jeg skjermbilde med en gang. Tenkte automatisk på skjermdriveren så tenkte jeg skulle oppdatere den. Jeg finner driveren og prøver å avinstallere den. Men da får jeg opp at windows installer ikke er installert. Så jeg lastet ned driver sweeper og brukte den i stedet. Men nå når jeg prøver å installere nyeste driver så failer installasjonen

 

Oppdatert:

Har nå kommet meg in i windows men med ATI sin driver får jeg fortsatt ikke skjermbilde. I device manager står det at det er noe galt med registret

 

 

Noen tips?

 

Skjermkort ati 4870

OS vista 32 bit

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det jeg gjorde første gang og når je reinstalerte den så var det likeens. hva er HZ?

Og kan hende nabo mann tok hevn pga at jeg satte på meatspin på maskina hans mens han sov

16000 spins på 3 timer :ph34r:

 

Edit: jeg får ikke installert noe i sikkerhetsmodus

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...