oxydo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei, prøver å finne tannlege som utfører usynlig tannregulering i Bergen . . . Har noen hatt denne type tannregulering? Erfaring ? Pris? Lenke til kommentar
colsen91 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kan ikke si noe om erfaringer med usynlig tannregulering, men har selv hatt vanlig tannregulering i 3 år for en del år tilbake. Skjønner jo noenlunde hvorfor du ønsker usynlig, men hvorfor ikke bare ta vanlig regulering? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tenker du da på regulering som festes på baksiden av tennene? Det fikk jeg faktisk på tennene nede. Mens oppe hadde jeg det på fremsiden. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvis det er sånn på baksiden av tennene du snakker om jeg kan si at det er helt uproblematisk. Det eneste er at man må være nøye med å pusse den ettersom man lett kan få tannstein hvis man slurver med dette. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Søkte bare fort på google og fant en tannklinikk i Bergensområdet som driver med usynlig tannregulering: Toppe Tannklinikk, A1 Tannlegepraksis. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg hadde gjennomsiktige klosser hvis det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Gjest Guest_oxydo_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kan ikke si noe om erfaringer med usynlig tannregulering, men har selv hatt vanlig tannregulering i 3 år for en del år tilbake. Skjønner jo noenlunde hvorfor du ønsker usynlig, men hvorfor ikke bare ta vanlig regulering? Hvor gammel er du? [/quote Jeg er 30. Jobber med folk , derfor helst usynlig. Har lest litt om det. . . Ser fint ut. . . Skal prøve å finne tannlege i Bergen og ha en konsultasjon. Lenke til kommentar
Gjest Guest_oxydo_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Søkte bare fort på google og fant en tannklinikk i Bergensområdet som driver med usynlig tannregulering: Toppe Tannklinikk, A1 Tannlegepraksis. Takk for det . . . Har bestilt konsultasjons time hos ham (www.toppetannklinikk.com). Lenke til kommentar
Gjest S.A Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Malley: Har du kommet noe videre angående dette? Befinner meg selv i samme situasjon som deg, er 26 og ønsker regulering av rent estetisk hensyn, må derfor dekke alt selv. Fikk du vite noe om kostnadsnivå / behandlingstid? Mvh Svein. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det fins slike "gebisser" man har i kjeften, som er helt usynlige. Men disse er nok for å holde tennene litt på plass ETTER man har brukt vanlig regulering. Jeg tror det fins i Norge ja, men mener også å huske at noe litt mer avansert kunne man bare finne i USA.. :S Men uansett, gå for vanlig regulering der tannlegen sier du bør ha den du. Om det er så ille får du be om gjennomsiktige klosser. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det ikke en del dyrere en vanlig regulering? (Altså regulering forran, og ikke bak.) Lenke til kommentar
Gjest Guest_regulering Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Tenker selv å å skaffe usynlig regulering! Er det noen som kan si noe om hvordan dette ser ut til daglig? Er det synlig eller ganske kamuflert? Og hvor mye mer koster dette enn vanlig regulering? Noen som vet prisforskjell mellom usynlig regulering, regulering på baksiden og vanlig regulering? Lenke til kommentar
Gjest Henning Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg er 24, og har lett etter en slik tanlege i Bergensområdet en stund. Jeg hadde regulering på tennene øverst i munnen da jeg var 14 men hadde ikke nede, det aller viktigeste var regueringen øverst i munnen. Nede var det bare anbefalt at jeg hadde, men ikke et must. Når man kan slippe, du vet... I dag 10 år etter derimot sliter jeg en del med tennene i underkjeven. Det er ingenting flaut ved å ha regulering som tenåring, men når man er i tyveårene er det noe helt annet. En blank skinnende regulering er ikke et alternativ. Bekjente ville bare tenkt sitt uten å kommentere, venner derimot ville aldri ha kunnet stoppet å komme med bemerkninger. Derfor er en diskre regulering det eneste alternativet, jeg skal tross alt trives det året jeg har regulering også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå