detvarvondtdet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet hva det kan komme av? Jeg har bredbånd fra GET og har alltid kommet inn på sider som thepiratebay og mininova feks. Når jeg hadde Tele2 kom jeg aldri inn, men etter at jeg byttet til GET opplevde jeg i dag for første gang ikke å komme inn. Noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Me har dessverre ikkje lov til å diskutere ting som kan resultere i ulovleg nedlasting her på forumet.. Rapportert. Lenke til kommentar
ArildNor12 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Me har dessverre ikkje lov til å diskutere ting som kan resultere i ulovleg nedlasting her på forumet.. Rapportert. Det finnes faktisk lovlige ting som man kan laste ned fra PiratBay og andre torrent sider. NRK bruker faktisk torrent teknologien for at publikum skal få laste ned lovlige ting på en hurtig måte. Du kan ikke vite om han bruker torrent teknologien til lovlige ting eller ulovlige ting. Det blir som å anta at alle fra finnmark er reindriftsamer. Det er rasisme. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du bør sende Tele2 en mail og spørre om de har sperret for slike sider. Det overrasker meg ikke om de har sperret det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Me har dessverre ikkje lov til å diskutere ting som kan resultere i ulovleg nedlasting her på forumet.. Rapportert. Det finnes faktisk lovlige ting som man kan laste ned fra PiratBay og andre torrent sider. NRK bruker faktisk torrent teknologien for at publikum skal få laste ned lovlige ting på en hurtig måte. Du kan ikke vite om han bruker torrent teknologien til lovlige ting eller ulovlige ting. Det blir som å anta at alle fra finnmark er reindriftsamer. Det er rasisme. ThePirateBay profilerer og oppfordrer til ulovleg nedlasting av kopibeskyttet materiell. Eg seier ikkje at det er galt, men om trådstarter omformulerer spørsmålet sitt er dette heit grett å spørje om. Men å nemne torrentz og PirateBay er unødvendig då desse som eg nemte oppfordrer til ulovleg nedlasting. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) kommer ikke inn på torrentsider? Med henhold til §8 i retningslinjene er det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Dessverre er majoriteten av filene på slike sider ulovlige, til tross for at også dette kan bli benyttet av lovlige tjenestetilbydere. Anbefaler trådstarter og kontakte sin internettleverandør. Anbefaler å lese de fullstendige retningslinjer, om det skulle herske tvil om hva forumet tillater. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "personlig melding". Generelle tilbakemeldinger kan kunngjøres i kategorien ”tilbakemeldinger om forumet”. Endret 10. april 2009 av roberteh Skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg