Gå til innhold

Ut av ditt vindu. (Ingen post uten bilde)

KKake

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dra igang en ny sosial aktivitet på forumet her, ikke helt ulikt "Recent Pic Post", bare at nå skal man poste et bilde tatt ut av vinduet/et av vinduene i rommet du er i akkurat der og da. Alle er velkommen til å poste, samme om du bor i en idyllisk bygd ute på landet, eller i en pulserende by der utsikten endrer seg fra sekund til sekund.

Hva poenget med denne leken/aktiviteten er? Nei, jeg tenkte det kunne vært morsomt å se hvordan det ser ut der folkene på forumet bor, og kanskje jeg har flere med meg?

Så, da sier jeg bare: Post i vei! Men husk bilde i hver post.

Også krysser jeg fingrene for at dette faktisk vil slå ann. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her ser dere min kjære far sitte og steke sitt blekfete legeme utenfor huset vårt. Jeg og anfall har akkurat trukket oss tilbake fra å ha gjort det samme etter at årets første grilling er gjennomført. Vellykket var det også. Beklager kvaliteten, men jeg gadd ikke dra frem speilrefleks så brukte bare webcam.

post-55736-1239459337_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bilde ut fra vindu #1:

IMG_0454.jpg

Bilde ut fra vindu #2:

IMG_0453.jpg

Bilde ut fra vindu #3:

IMG_0455.jpg

Med andre ord er all utsikten min bilen til "søss" (er mamma sin, men søss er den eneste som brukern), deler av scooteren min, dukkestua, noen trær og huset til naboen.

Når jeg en veldig sjelden gang har oppe persiennene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...