KKake Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tenkte jeg skulle dra igang en ny sosial aktivitet på forumet her, ikke helt ulikt "Recent Pic Post", bare at nå skal man poste et bilde tatt ut av vinduet/et av vinduene i rommet du er i akkurat der og da. Alle er velkommen til å poste, samme om du bor i en idyllisk bygd ute på landet, eller i en pulserende by der utsikten endrer seg fra sekund til sekund. Hva poenget med denne leken/aktiviteten er? Nei, jeg tenkte det kunne vært morsomt å se hvordan det ser ut der folkene på forumet bor, og kanskje jeg har flere med meg? Så, da sier jeg bare: Post i vei! Men husk bilde i hver post. Også krysser jeg fingrene for at dette faktisk vil slå ann. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Som trådstarter, så er det vel logisk at jeg poster det første bildet, så her kommer det et bilde fra rommet mitt her på Vestland. Er hos faren min atm, så er litt finere utsikt her enn hjemme i Hof. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ut av mitt "vindu" på TG. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) adfgsdfgsdfg Endret 30. august 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Her ser dere min kjære far sitte og steke sitt blekfete legeme utenfor huset vårt. Jeg og anfall har akkurat trukket oss tilbake fra å ha gjort det samme etter at årets første grilling er gjennomført. Vellykket var det også. Beklager kvaliteten, men jeg gadd ikke dra frem speilrefleks så brukte bare webcam. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) For et par mnd tilbake... Endret 11. april 2009 av Henning- Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Loftstua hos faren min. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hytta på Haglebu. Litt dårlig kvalitet, men jeg hadde ikke noe godt kamera for hånden. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hytta på Haglebu. Litt dårlig kvalitet, men jeg hadde ikke noe godt kamera for hånden. Jeg har også hytte på Haglebu Bilde fra hagen utenfor der jeg sitter nå. Endret 12. april 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Nettopp kommet hjem til Hof og østlandet. Ganske kjedelig utsikt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ut av kjellervinduet mitt kan jeg se et blomsterbed, taket til naboen og Ford Galaxy-en vår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bilde ut fra vindu #1: Bilde ut fra vindu #2: Bilde ut fra vindu #3: Med andre ord er all utsikten min bilen til "søss" (er mamma sin, men søss er den eneste som brukern), deler av scooteren min, dukkestua, noen trær og huset til naboen. Når jeg en veldig sjelden gang har oppe persiennene Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tilfeldig knipsing ut vinduet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå