Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Som en motpart til den kritiske og negative "Hva slags stil liker du ikke å se", kommer en positiv og inspirerende tråd. Forhåpentligvis, men antageligvis ikke. Det er tross alt gøyere å syte om ting. Sleng gjerne inn bilder om du har. Et bilde sier, som kjent, mer enn tusen ord. Med mindre det er et bilde av flerfoldige tusen ord. Uansett, for å starte opp. Personlig liker jeg stilfulle og elegante penklær, gjerne i sort eller mørke fargetoner (grå, burgunder, lilla, dyp rød). Dress med vest, ullfrakk, mørke skinnsko. Klær som passer kroppen, bukser som er lagt opp og passer i livet, skjorter og gensere som sitter skikkelig. Strøkne skjorter. Slips eller halspynt som komplimenterer antrekket. Fant ikke noe særlig med bilder, men ett av Crispin Glover er ganske representativt: På kvinner liker jeg å se en slags hippie light-stil, som fra indiska.com. Pent uten å være overpyntet, feminint uten å være vulgært. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er fan av en gjennomført skate-/brettsportstil. Altså at man ikke hiver på seg random klær fra merker som WeSC, DC, Volcom osv. og tror man er kul fordi man har disse klærene, ikke ulikt hva fjortisene pleier å gjøre, men at man mixer diverse klæsplagg med utspring fra brettsport sammen på en fet og stilfull måte. Liker også en rocka stil der man gjerne bruker Converse All-Star sko i kombinasjon med slimfit jeans og en rocka skjorte, evt. en fet band-t-skjorte. Altså en "rockbanddude"-stil. Er i det siste også blitt litt fan av "New Rave"-stilen, google it for bilder. Men egentlig funker de fleste stiler for meg, bare de kler personen og er noenlunde gjennomført. Finnes stiler jeg IKKE liker også, men det tar vi ikke her. Endret 11. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Streetstyle er vel den stilen jeg liker best om jeg må si en. Litt blanding med rocka kanskje. Preppy er fint og Men streetstyle kan være så mye rart.. så vanskelig å si. Endret 9. april 2009 av Overdox Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg velger å svare på denne tråden i bilder. 1 Lenke til kommentar
jocha Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Liker vel egentlig alle som har stil, som faktisk tør å se annerledes ut, må vel egentlig si at jeg henger på med hip hop stilen. store t skjorter og sånn, så jeg vet egentlig ikke helt hva folk har imot den. men sefølgelig bare hvis den er gjennomført ordentlig.. 1 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg liker så mye rart. Kan elske ting på en og hate den samme tingen på en annen. Men på generelt grunnlag så liker jeg svært godt jenter som kler seg litt røffere uten å dra det helt goth og blackmetall. Samtidig som jeg elsker jenter som kler seg i sterke farger og myke feminine stoffer. Ikke verdens beste bilder, men gir en pekepinn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg liker antrekkene, Snublefot Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Attitude er minst halvparten av looken. Endret 12. april 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Tre kjappe her: En kar fra Firenze med knallgod fargekombinasjon. Ganske så manndig: Kombinasjon grå og sort: Skoa: Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 For det meste 80-talls Ellers så er jeg fan av three-piece dress. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Tøff og rocka stil synes jeg ser best ut. Svart slim fit jeans, bandskjorte, noe ala converse, litt nagler og "emåhår" er kult. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Liker veldig mange forskjellige stiler, jeg. Bloggeren Elenita har jeg sansen for. Edit: Bildene ble visst borte ser jeg. laster de opp senere. Endret 6. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Lillium: Hvilke bilder? Sånn btw, jeg skrev det over her sånn egentlig for å bumpe tråden. Er morsomt å se hva andre liker. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det meste av stiler kan egentlig se bra ut så lenge det er gjennomført, men jeg er spesielt glad i vintage og farger. Kom over denne bildeserien med Vladya Roslyakova her om dagen, veldig inspirerende! Edit: Hmm... Bildene kom litt rart. Endret 7. juni 2009 av Pludderhose Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Må si at jeg er veldig glad i preppy stil. Gjerne med mye farger. Moser inn ett bilet av en god familie venn som kan kle seg imo. Henter en del inspirasjon fra han. Det er en stil jeg liker på både kvinner, menn, gutter og jenter Endret 7. juni 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Siden jeg er helt ening med Thrice ang. preppy-antrekkene, så slenger jeg ut noen streetwear bare. Endret 7. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har postet her før, men slenger opp et eksempel på en annen stil jeg liker. Nemlig BrokeNCYDE sin nu-rave/scene-aktige stil. Kommer vel til å bli hatet for dette. Endret 11. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Er helt enig i alt Thrice postet, men legger til litt mer:) http://3.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/SFtO...hakiSuitweb.jpg http://1.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/SE--...BlueSuitweb.jpg http://4.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/SEfW...rtsand-Card.jpg Endret 9. juni 2009 av fkm Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er enig med alt KongKake har sagt. Jeg er spesielt glad i gamle treningsjakker, fra Adidas, Nike og Hummel. Skoene må gjerne være Vans, Nike, Converse eller Adio. Ikke alt for baggy bukser når man kjører skatestil, og hvis man går for mer rocka stil er det stas med slim fit. Generelt sett, så liker jeg avslappede stiler, gjerne med farger. En t-skjorte, ålreit olabukse og fete sko er egentlig alt en gutt trenger for å se bra ut. I mine øyne, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå