Deleted__- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg må ha tilbakemelding på disse delene, om de passer sammen eller ei og om noe kunne vært bedre. Pcen er sentrert rundt supertilbudet på PowerColor Radeon 4780x2 2GB GDDR5. Hovedkort: Asus P5Q Deluxe Skjermkort: PowerColor Radeon 4780x2 2GB GDDR5 Strømforsyning: Corsair Powersupply 850W CPU: Intel Core 2 Duo E8600 3,33 Ghz HD: Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 RAM: Corsair TWIN2x 6400 4096MB CL5 En kompiss av meg var mest usikker på om grafikk-kortet passet. Jeg har tastatur, skjerm, mus, kabinett selv. Muligens jeg trenger noe kjøling? Jeg trenger respons fordi jeg ellers må kansellere orderen på alt utenom 4780x2, siden det ligger i en egen ordre. Endret 7. april 2009 av Insty Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei, og gratulerer med århundrets kjøp av skjermkort! Både hovedkort og skjermkort er PCI-E, så med mindre det er noen kompatibilitetsproblemer jeg ikke vet om (som er høyst usannsynlig), tror jeg det der skal bli en flott kombinasjon! Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Takker. Da blir det nudler resten av måneden. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) HW.no's brukere vil nok heretter utveksle oppskrifter på nudler Oppsettet ditt ser fint ut det Ekstremt billig, men meget bra maskin til finfin pris. 4870x2 blir som kjent hett så se an kabinettet ditt om du har behov for mer luftflyt. Er vel også stockkjøler på dette kortet så det meste av varmen blåses ut bak og ikke inn i kabinettet. Endret 7. april 2009 av Ohlja Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vi får starte en egen tråd for billige matoppskrifter og tigge-metoder God natt til dere begge! Mvh, Caliber Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå