tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Takker alle oppmøtte for en hyggelig ettermiddag. Her legger vi ut litt av fangsten. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Takk for titten...heldig dere var med været da, og det ser jo ut til at snøen var gått nå da, siden treffet jeg var på i februar. RandiA Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Falt den av, igjen? :!: - Så ut som dere hadde riktig hyggelig! Håper på å være med neste gang. Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Falt den av, igjen? :!: ...og igjen, og igjen, og igjen... en fordømt udugelig greie. Quick release min rompe. Endret 5. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Her er en liten samling av mine bilder fra turen. Starter med et skikkelig vårbilde På vei mot dagens mål festningen ble Akersgata passert Det er mye rart som "glemmes" på festningen Noen steder var det trangt om plassen Mens andre steder var det ledig Det var til tider en frisk tur Og det måtte jo ta slutt engang Takker forøvrig for en fin tur til alle som deltok Lenke til kommentar
lessis Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Her er mitt bidrag Gammelt og nytt Mønet på Akershus slott Akershus slott Utsikten En kanon og han som passet på den Port Brakkene med snø forann, da den ikke var fjernet Påskeliljer ved siden av der i hvertfall jeg hadde årets første ute.... Takker alle for en hyggelig ettermiddag og for lån av linser. Endret 5. april 2009 av lessis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Digger kombinasjonen av Converse og barnevogn, Anew. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Hei, Takk for en hyggelig og lærerik ettermiddag! Første, men ikke siste, gang på fototreff for undertegnede. Ser vi har mange felles motiver. Her er noen av mine bilder med forsøksvis litt andre motiver: Bygg på festningsområdet fra oversiden: Hele Aker Brygge -- og litt til: Vårtegn (takk for lån av makro!): Gutta på tur: Mvh Gina Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Dæven for noen bilder dere har servert her. Som den somlete etternøleren jeg er/var, får jeg legge ut noen jeg også. Høsten kommer tidlig i år Jeg tjuv-gausset litt utenfor Aprilfesten på et par av bildene Glasert takstein kom tidlig på moten Takstein uten glasur Sikkert vårtegn Hansken er kastet Tvilsom fotograf På vei hjem... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Kombinasjonen fototur og barnevogn var ikke så rasende god - tror det blir en stund til jeg gjentar den. Ikke så mange bilder fra meg: Finnes det noe teitere enn quick release solblendere? Nei! Nei! Nei! Failing The Test of Time Ned her med barnevogn? I think not. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Her var mye bra, folkens. Her er det fler, med noen gjentagelser. Refleksjoner Ledig rom Silhuett Oslo Skyline TGB "strutting his stuff" Black and white (or vice versa) Din er ikke så stor Tom Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 TGB "strutting his stuff" Så det er slik jeg ser ut fra andre siden altså Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Stor takk til Tom for å la meg bruke bildet i diverse sammenhenger (mot at han blir kreditert). Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vet jeg er litt treig, men her kommer noen av de bildene jeg tok. Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Fine bilder og litt flere blomster enn det var her i trøndelag. Den solblenderen minner fælt på en jeg har, men som jeg legger igjen hjemme når jeg lufter min gamle nonAI 105mm. Vi får vel bare oppfordre andre byer/steder til å ta opp hansken. Endret 7. april 2009 av arela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå