Mompen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gjentar for fjerde gang, tråden om dine bilder fra The Gathering! Denne gang 2009! * Post bilder tatt i fra eller utenfor Vikingskipet. * Ikke post bilder fra f. eks TG08 eller eldre, kun TG09. * Ikke post bilder som kan virke krenkende for andre personer. Første bilde ut i tråden er hallen i skrivende stund, live stream finnes her. Hvis noen av dere fra Diskusjon.no er med i crewet eller lignende er i hallen nå, post gjerne bilder! Bring it on webcam_noc_low.pl.jpeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Oooh! Om jeg skal spamme denne tråden! <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Kan jeg få komme med forslag til regelendring? * Ikke post bilder fra f. eks TG08 eller eldre, kun TG09. til * Ikke post bilder fra f. eks TG08 eller eldre, med mindre det er relevant for saken og / eller sammenhengen. ..eller noe slik Endret 6. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som har noen bilder å komme med nå som folk har begynt å komme inn i skipet? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Noen som har noen bilder å komme med nå som folk har begynt å komme inn i skipet? Incoming! Joggu var det en luring som fyrte i gang en røykmaskin midt i skipet, da kom Security ganske fort ja! :!: Endret 8. april 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 En lite stødig fotograf førte til dette: Uber høy ISO så det ser ganske lyst ut (noe det ikke er). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hoho, spamme på folkens Så jeg får et lite overblikk av hvordan det er der : 3 faen ass.. neste år SKAL jeg på TG... Lenke til kommentar
Looke Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Takk for de bildene jeg har sett ! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hoho, spamme på folkens Så jeg får et lite overblikk av hvordan det er der : 3faen ass.. neste år SKAL jeg på TG... +1. Det SKAL jeg og . Jeg SKAL. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 han ser ut som fyren frå sex drive! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vanskelig å se utifra bildene, men er det mange som bruker CRT-skjermer? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nah, ytterst få etter hva jeg har sett. Teller 4 stk fra her jeg sitter. Kanskje 10% eller mindre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det står en del CRT-skjermer nederst i hallen, men de står der fordi det er sponsorplasser (har jeg hørt), så det er ikke sånn at alle gamerne på TG satser på CRT. Ytterst få, vil jeg heller si. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *mine innlegg* Sitter en CS klan rett bak meg, hvor alle bruker CRT skjermer. Tipper det har med gamle vaner å gjøre. Sensen blir visst litt fucka om man plutselig går over til LCD. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *mine innlegg* Sitter en CS klan rett bak meg, hvor alle bruker CRT skjermer. Tipper det har med gamle vaner å gjøre. Sensen blir visst litt fucka om man plutselig går over til LCD. De sier at FPS'en blir fucka også, men hva skal man egentlig med 100 fps når øye bare ser 60 elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det oppleves som mer sammenhengende og "smooth". Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 han ser ut som fyren frå sex drive! Han liker pizza i alle fall, sto foran meg i kø i sta xP Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Oooh! Om jeg skal spamme denne tråden! <3 Hmm, ser ingen bilder som du hat tatt jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kommer selvsagt i ett stort lass. Ikke små drypp, det skjønner du vel Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Oooh! Om jeg skal spamme denne tråden! <3 Som igjen betyr at du skal poste mange innlegg ikke bare ett stort innlegg med mange bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå