Carlgutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Flere som driver å diller litt med det her? for dere som ikke har hørt om det så er Omegle er ett online chatte program som raskt og enkelt plasserer deg i et chatte rom med en ”random stranger” det er 100 % anonymt. Det som er så genialt med det er rett og slett at det er så enkelt, du kommer inn chatte rommet med noen i løpet av et par sekunder og kan snakke/oppføre deg akkurat sånn som du føler for i tilegg du kan disconnecte samtalen når som helst. Oppfordrer så klart alle til oppføre seg hyggelig der men siden det er helt anonymt må du nok regne med å måtte snakke med en del skrullinger også (selv om det kan være gøy i seg selv) Men min erfaring er at så lenge du er snill og høflig så møter du til slutt folk som det er interesant å chate med men det kan være lurt å være forsiktig med hvor mye personlig informasjon du gir ut. Ta gjerne og post samtalene dine i spoiler her på forumet. http://omegle.com/ Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeah! Nytt tidsfordriv når jeg har lite annet å gjøre Kommer sikkert med noen spennende samtaler etter hvert, om jeg husker det da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 dette er vel egentlig reklame på forumet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg hadde verdens rareste samtale der. Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: Hi Stranger: heloooooooo You: Wazzup? Stranger: are you ready? Stranger: are you a nigger? Stranger: or a jew? Stranger: or a muzzo? You: Nope. Im off white. Stranger: latina? You: Viking You: What are you? Stranger: knull meg e rompa You: Nei, det vil jeg ikke desverre :po You: Lol Stranger: AHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAA Stranger: you love it! You: Diskusjon.no nei? Stranger: nie Stranger: nie Stranger: nei!!!! You: Nei da så :p Stranger: nei Stranger: vikings are not off white, they are pasty white You: Nå høres du ut som datteren min ... "Neineinei!" Stranger: like skin under a bandaid Stranger: jeg ikke Your conversational partner has disconnected. Så nå ble jeg bare redd. Tørr aldri å prøve igjen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 You: hey Stranger: Hello Stranger: You been destroyed by that Neorth Korean nuke yet? You: no, I'm from Norway You: Russia protects us Stranger: Oh, you've got a good two hours then. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) hehe, dette var litt kult.. snakket akkurat med ei på 18 fra berlin. Connecting to server...You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: hey Stranger: de middenstand regeert het land Stranger: hey hotgirl You: hi Stranger: are you playing with my mind You: yes You: i AM you Stranger: kisss Your conversational partner has disconnected. Endret 5. april 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva om det bare er et oddetall (ikke 2) antall brukere tilkoblet? Daniel Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Stranger: the last time i said that the other disconnected Stranger: How are you? You: He probably thought you were from 4chan You: Are you from 4chan? Stranger: abort mission Your conversational partner has disconnected. Stranger: if you will excuse me... I am off to the 4chan party van Your conversational partner has disconnected. Mange 4chan folk der ja. Endret 5. april 2009 av lilko Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var noen tråder om Omegle på 4chan her om dagen, var liksom ikke helt det samme å prate med normale folk innpå der etter å ha hatt mange sære samtaler med de b-tardsa. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Sitti der hele dagen, møtte plutselig en fra freakforum. Fikk faktisk denne med en gang jeg kom inn i en samtale: Connecting to server... Looking for someone you can chat with. Hang on. You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: . /_____\_____________\____________/____\ |_______|_____________\__________|______| |_______`._____________|_________|_______: .\________|____________|_________\|_______| _\_______|_/_________/__\\\___--___\\_______: __\______\/_____--~~__________~--__|_\_____| ___\______\_-~___________________~-_\____| ____\______\_________.----------.________\|___| ______\_____\______//_________(_(__>__\___| _______\___.__C____)_.you just_(_(____>__|__/ _______/\_|___C_____)/__lost_\_(_____>__|_/ ______/_/\|___C_____)___the__|__(___>___/__\ _____|___(___C_____)\_game_/__//___/_/_____\ _____|____\__|_____\\_________//__(__/______| ____|_\____\____)___`----___--'______________| ____|__\______________\_______/__________/_| ____|_____________/____|_____|__\___________| ____|____________|____./______\___\__________|_ ___|____________/____..|_______|___\__________| ___|___________/_____..\___/\___/_____|_________| ___|__________/________|____|_______|_________| __|__________|_________|____|_______|_________| You: Oh Endret 5. april 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
lilko Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Stranger: hoi You: My name is Joseph Fritzl. Wanna take a tour in my basement? Stranger: yeah why not You: I have my daughter there.. but dont mind her Stranger: ok Stranger: nice daughter You: Thanks.. Stranger: can i fuck her You: Yeah sure Stranger: ok Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Alle spør hvos jeg er i fra, og så stikker de. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Stranger: calm my english is a sick ooook?? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Stranger: HI You: My name is Joseph Fritzl. Wanna take a tour in my basement? Stranger: Sure You: I have my daughter there.. but dont mind her Stranger: Is she hot? You: yeah, she lieks mudkips to Stranger: Can I show her my *mudkip* You: sure Stranger: Excellent this won't take long You: *thumbs up* Stranger: Ummm....Mr. Frizl I think she's broken..... Stranger: She's kind of cold and not moving at all You: oh that's true! I'm father and grandfather for the same kids! Stranger: wow so do you pay yourself child support? You: no, are you crazy! I blame drugaddicts for the kids You: THEY PAY Stranger: Excellent plan You: I know, my wife don't know anything yet Stranger: So what are you going to do now? Stranger: I mean now thta she's dead..... Stranger: Well I think shes dead like I said she was kind of cold and not moving You: put her in a box and burn it Stranger: But the human body dosen't burn that well You: with gasoline all thing is possible Stranger: Good point You: I have a daughter in USA You: her name is boxxy Stranger: I've met her Stranger: She is extremely happy Stranger: It's probably because I poked her in the pooper You: I know, anon rape her every day Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: Hey Stranger: I HATE YOU You: I love you to Stranger: you have ugly eyebrows You: I dont have eyebrows Stranger: THEN YOUR EYEBROWS WOULD BE UGLY IF YOU HAD ANY Stranger: >:O JK. YOUR BEAAAUTIFUL <3 goodbye Your conversational partner has disconnected. Likte den litt Endret 6. april 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er siden nede eller er det bare brannmuren på jobben som er kjip? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det skal nevnes at Omegle er 4chans-geeks lekeplass - som mange her har fått erfare Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Er siden nede eller er det bare brannmuren på jobben som er kjip? funket ikke for meg heller edit: WheelMan @ auda Endret 6. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Festlig denne her: Stranger: Heeeeelllllllllooooooooo!!!You: Are you alone? Stranger: Huhh? You: ARE YOU ALONE? Stranger: Huh yeah lol... You: Right. It's you, me and X tonight - we've got a 15 kilo drop coming in You: This sh*t has a street value $500,000 and needs cutting by tomorrow Stranger: umm what like drugs? You: Don't play silly f*ckers with me Pedro - yes the drugs. You: I need to know I can trust you to handle this score. Stranger: Who is x? You: X is X. NO NAMES ON THE NET. This isn't a secure channel. Stranger: dude..lol...the hell?? You: The boss wants no screw ups this time. Or little Jackie gonna wake up tomorrow without her daddy, know what I'm saying? Your conversational partner has disconnected. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå