Gå til innhold

BK: Nikon Objektiv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg er søren ikke sikker. Det er for tett på og nesten litt vanskelig å se hva er. Det mangler litt på skarphet og lys. Så, hvis man skal ta bilder av et objektiv mener jeg det bør være skarpt, ha et fint utsnitt som gjerne viser noe av glasset og et delikat lys. Still det i vinduskarmen med et hvitt ark på "andre siden av" objektivet. Da får du fint og mykt lys.. Helst bør bakgrunnen være helt hvit eller helt sort eller noe nøytralt.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg er søren ikke sikker. Det er for tett på og nesten litt vanskelig å se hva er. Det mangler litt på skarphet og lys. Så, hvis man skal ta bilder av et objektiv mener jeg det bør være skarpt, ha et fint utsnitt som gjerne viser noe av glasset og et delikat lys. Still det i vinduskarmen med et hvitt ark på "andre siden av" objektivet. Da får du fint og mykt lys.. Helst bør bakgrunnen være helt hvit eller helt sort eller noe nøytralt.

Jeg er ikke sikker på om jeg er enig med deg her. Jeg kunne tenkt meg at Natrich hadde gått litt tettere innpå; objektivdekselet ødelegger mye. Resten avobjektivet har nok detaljer at bildet bør virke. Men jeg skal være enig med deg at den mykere baakgrunn ville ha hjulpet.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...