Natrich Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Tok et random bilde av et av objektiva mine. Slik ble det: Bildet var orginalt i farger men har gjort det til svart-hvitt for å så dra frem øverste rekka med tall i gult. Natrich Endret 5. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du blir nok nødt til å laste det opp her på forumet. Spesielle regler for BK. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Da er det lasta opp her på forumet Natrich Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hmm, jeg er søren ikke sikker. Det er for tett på og nesten litt vanskelig å se hva er. Det mangler litt på skarphet og lys. Så, hvis man skal ta bilder av et objektiv mener jeg det bør være skarpt, ha et fint utsnitt som gjerne viser noe av glasset og et delikat lys. Still det i vinduskarmen med et hvitt ark på "andre siden av" objektivet. Da får du fint og mykt lys.. Helst bør bakgrunnen være helt hvit eller helt sort eller noe nøytralt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hmm, jeg er søren ikke sikker. Det er for tett på og nesten litt vanskelig å se hva er. Det mangler litt på skarphet og lys. Så, hvis man skal ta bilder av et objektiv mener jeg det bør være skarpt, ha et fint utsnitt som gjerne viser noe av glasset og et delikat lys. Still det i vinduskarmen med et hvitt ark på "andre siden av" objektivet. Da får du fint og mykt lys.. Helst bør bakgrunnen være helt hvit eller helt sort eller noe nøytralt. Jeg er ikke sikker på om jeg er enig med deg her. Jeg kunne tenkt meg at Natrich hadde gått litt tettere innpå; objektivdekselet ødelegger mye. Resten avobjektivet har nok detaljer at bildet bør virke. Men jeg skal være enig med deg at den mykere baakgrunn ville ha hjulpet. Tom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Takk for tilbakemeldinger Skal se om jeg får til noe bedre imorgen Bildet var egentlig ikke planlagt, bare tok et random bilde og ble fornøyd (: Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå