Giallorossi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Komplett velger å følge både Netshop og Datakjeden sine kjente Superdager, og slår til med en skikkelig Super Mandag! Nedtelling! Tilbudene! (Fra Kl 20 00-22 00) - Flere kommer sansynligvis! Til informasjon så kombinerer ikke Komplett.no, i følge dem selv, ordre, slik at bestiller du en gang, så må du også betale frakt for bestilling nr. 2 og 3 osv. Man betaler med andre ord frakt pr. bestilling, og ikke samlet. Endret 6. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 superpriser hos komplett blir vell 5% lavere enn normalpris hos andre.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette blir spennende ja....Trenger litt nytt til pc`n nå så da passer jo dette godt da.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 superpriser hos komplett blir vell 5% lavere enn normalpris hos andre.. Superweekendtilbudene til komplett er ofte vveldig koselig priset... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Huff da, nå kjøper jeg vel enda mer fra komplett. Har bestilt 2-3 ganger derfra siste to måndene Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 kan bli spennende og se hva dem lodder ut da ja, skal følge med hvertfall Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noen som vet komplett sin åpningstid på hentebu til onsdag? Det er vel egentlig ikke helligdag, men vet aldri hva folk finner på... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noen som vet komplett sin åpningstid på hentebu til onsdag?Det er vel egentlig ikke helligdag, men vet aldri hva folk finner på... Send en mail! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hmm, må vel nesten følge med på dette. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noen som vet komplett sin åpningstid på hentebu til onsdag?Det er vel egentlig ikke helligdag, men vet aldri hva folk finner på... Send en mail! Skal gjøre det. Har sendt mail til netshop også, angående deres helgetilbud. Vil gjerne hente det på onsdag, for da skal jeg forbi der uansett. Synd jeg ikke får svar før mandag... Kan oppdatere tråden her hvis jeg husker når jeg får svar. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Spent å se om noen av tilbudene blir verdt å kjøpe. Jeg kunne godt tenke meg noen veldig bra tilbud på DDR2 minne, for i motsetning til Netshop som tar 120 kr i frakt for alt, så sender komplett sånt med brevpost Endret 4. april 2009 av Nator Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bare jeg som får opp at det starter om 20 timer fra nå? Dvs. kl 20 på SØNDAG? Ja ? 1 dag 20 timer til her! Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vil dere tro det er muligheter for at "Komplett gamer" pc'er vil bli billigere, eller pleier slike tilbud å være for enkeltprodukter som skjermer, harddisker, høytallere osv? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Komplett og Netshop har åpent til vanlig tid på man, tir og ons. Stengt tor og fre. Komplett: 08.00 - 18.00 Netshop: xx.xx - 16.00 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 En stor hdd samt ram hadde gjort seg. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper på noen knalltilbud på kabinetter. Både i høy og lav prisklasse opprinnelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Harddisk hadde ikke vært å forakte. Gleder meg. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Liten lekkasje for kveldens happening på tilbud som kommer i løpet av kvelden: Harddisk: 90,- Skjermkort: 200,- LAPTOP: Surprise! Flere HUNDRE premier vil trekkes ut i konkurranser og HW.nos lesere kan selv være med å bestemme hva det kjøres tilbud på utover de sene nattetimer. Tips: Følg med :-) OBS: Flere av tilbudene har lav lagerstatus, og noen produkter er det selvsagt bare et titall av. Førstemann til mølla er det som gjelder i kveld. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, dette kan bli dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg