Eirik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har en liten nøtt til guruene her inne Når jeg skal boote så kommer dette vinduet opp: Ingenting som vil boote. Kom også en stund opp: MBR ERROR 1 Prøvde også å boote fra CD med en windows install, men da fikk jeg bluescreen før selve installen startet Noen som vet hva problemet skyldes, og hvordan det kan fikses? Asus Maximus Formula E8400 4gb OCZ Reaper PC8500 Corsair TX750w WD RaptorX GTX295 Setter pris på rask hjelp! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Takker for svar. Det står at man kan bruke reparer-funksjonen i installen. Men BSODet kommer før jeg kommer dit. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tror jeg hadde det engang da Harddisken begynte å bli dårlig. Vel mest sannsynlig er det det som er problemet - kanskje formatere hjelper men kjedelig da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Er ingenting galt med harddisken. Testa på annen pc, og alle diskene fungerte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Skal vi se. Nå gikk den ikke i BSOD når jeg boota fra CD. Måtte rote noe fryktelig for å få den til å boote, men det gikk tilslut.. Merkelig.. Venter litt med å merke som løst. Har ikke helt fått godfølelsen enda Installerer XP nå, så får vi se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå