Gå til innhold

Sommerjobb-gutt 16 år

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i lang tid tenkt på å få meg en liten deltidsjobb og sommerjobb. Men har ingen arbeidserfaring fra før så lurer litt på om noen har noen tips til hvor det kunne passe seg å jobbe? Noen erfaringer? kunne ikke tenke meg å jobbe på gatekjøkken eller i den stilen.. Åssen pleier lønn å være til en 16 åring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kommer til å få rundt 60-90 kr timen, jeg hadde ikke håpa på mer hvertfall.

Vet ikke hvilke jobber du kan søke på egentlig, men jeg er hvertfall ganske sikker på at det kommer til å bli vrient å få tak i en sommerjobb nå som det er så mange arbeidsledige.

Jeg hørte hvertfall om en fabrikk som pleide å ha plass til mange sommerjobber som ikke hadde plass til noen i det hele tatt i år.

Lenke til kommentar

det er ikke tull.jeg som student har søkt om sommerjobb siden før jul. og jeg får nå vite at mye av disse jobbene går til arbeidsledige, allerede nå. da disse kan jobbe over lengre tid enn oss skoleelever og studenter. og har mest sannsynlig mer erfaring.

da blir det å male hytta for foreldrene som blir min sommerjobb i år.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Hei!

Har i lang tid tenkt på å få meg en liten deltidsjobb og sommerjobb. Men har ingen arbeidserfaring fra før så lurer litt på om noen har noen tips til hvor det kunne passe seg å jobbe? Noen erfaringer? kunne ikke tenke meg å jobbe på gatekjøkken eller i den stilen.. Åssen pleier lønn å være til en 16 åring?

Dyreparken i kristiansand, tusenfryd, kongeparken?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...