Evilfish Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 konspirasjons teoretikerne advarte oss om the New World Order, nå har det den blitt en realitet.. hva skal vi finne på før 90% av oss blir drept? noen som har noen ideer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvilket grunnlag har du for å si at 90% av oss vil bli drept? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 trenger man bevis hvis man er religiøs? tror jeg er en troende konspirasjonsteoretiker Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg antar han sikter til at ett av "målene" ved den såkalte new world order konspirasjonen er at jorden er svært overpopulert og at populasjonen må reduseres til en brøkdel av det den er nå (i.e. folk må dø). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå har den blitt en realitet? da er det virkelig noe jeg ikke har fått med meg. sist jeg skjekket er vi ved samme utgangspunkt som for 5 år siden (mer eller mindre) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 1 innlegg som inneholdt kun 1 bilde er slettet. Mener man en tråd ikke hører hjemme på forumet, eller at en bruker bryter reglene, rapporter tråden. Ikke tull rundt med bilder i tråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg en pm om det er spørsmål. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Konspirasjonsteoretikerne advarte oss om "The New World Order", nå har det fortsatt ikke blitt en realitet. (Hey, hvis trådstarter kan komme med bombastiske utsagn uten kilder, så kan jeg også ta meg den friheten.) hva skal vi finne på før 90% av oss blir drept? noen som har noen ideerHedonisme. La oss baske oss i vellyst og nytelse frem til "dommedag". Endret 3. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, det var da som ... ... Nå ble jeg skuffet. Trodde Hogan skulle gjøre comeback nå jeg. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, det var da som ... ...Nå ble jeg skuffet. Trodde Hogan skulle gjøre comeback nå jeg. Helt enig. Veldig skuffende. Skal ikke vi bare starte en ny NWO da? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Heil jeg liker ost btw her er en cnn link http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/0...mmit/index.html som overskriften sier: Analysis: Crisis may lead to new world order akkurat som slike "konspirasjons tinfoil hat" folk har snakket om ville skje i flere år g20 er jo for å fikse den globale krisa som de selv har skapt Ja jeg er Paranoid, men sider som Infowars osv har rett å slett klart å spå hva som vil skje i fremtiden ved hjelp av mange forskjellige analyser.. så da tenkte jeg at kanskje at det var mulig att disse folkene ville klare å gjette hva som ville skje i fremtiden? well hvatever hvis du trenger fler linker kan du finne dem selv brb WoW Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Heil jeg liker ost Det gjør du nok. Jeg liker ikke en bestemt type fisk, så da går det vel opp i opp. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Morsomt hvordan enkelte gir utrykk for sin frykt ved å prøve å latterligjøre personer som tar opp slike viktige tema. Hvilke veike mennesker Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Men kjære deg, han klarer da det helt fint selv. Det har ingenting med temaet å gjøre, men hvordan det tas opp. Hvis du liker den slags burde du prøve noen av hans tidligere tråder. Jeg anbefaler denne, denne og ikke minst denne. Enjoy. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Her tror jeg man må skille mellom "new world order" og "New World Order". Det første er den engelske måten å si "ny verdensorden" på og i dette tilfellet påstås det at vesten står i fare for å miste sitt hegemoni over resten av verden. "New World Order" er en konspirasjonsteori, som kanskje har noe for seg og kanskje ikke. Uansett vil du aldri finne den i cnn. Endret 4. april 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror at vi entrer new world order, men ikke som folge av et planlagt maktspill av eliten pa toppen. Jeg tror verden er ALTFOR fragmentert til at noen kan sitte pa toppen slik som det der. Jeg tror ingen har direkte kontroll over noen andre. Saerlig land mot land. NWO snakker hele tiden om hvordan det er noen fa pa toppen, men dette passer ikke med hvordan verden er. Land er i krig hele tiden, og hvem skulle hatt kontroll over alt dette, og hvordan? Verden er et fragmentert og kaotisk sted desverre. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 jeg tror rikspøbel liker meg.. lol anyway.. nå er det bevist at det er en global konspirasjon om å skape en New World Order så ta denn!! conspiracy 1:0 mora di Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Termen new world order er ikke noe nytt. George Bush Sr. brukte uttrykket i mange av sine taler for rundt 20 år siden. Så også Adresseavisen hadde "ny verdensorden" i overskriften her forleden. Det er vel litt tynt å validisere konspirasjonteoriene på at media bruker uttrykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå