olahe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) hei har en bærbar pc og en stasjonær den stasjonære er kjøpt i 2006 og den andre i slutten av 2007 hvorfor er den stasjonære mye tregere har resetet den stasjonære for en uke siden... noen som kan hjelpe? olahe Endret 2. april 2009 av olahe Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (ta ut aøt og ta alt inn igjen) Altså å formatere Det kan vel ikke være en Dual og en Single core prosessor? Husk at ting som RAM og HDD også har mye å si for ytelsen. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (ta ut aøt og ta alt inn igjen) Altså å formatere Det kan vel ikke være en Dual og en Single core prosessor? Husk at ting som RAM og HDD også har mye å si for ytelsen. der har du et poeng... men blir den andre raskere selv om den har dobbelt så stor ghz... vet at den bærbare er dual men den stasjonære tviler jeg litt på Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det var det jeg tenkte meg. Altså; En GHz på Dual core er mer en en GHz på Single. Grunnen er bedre arkitektur. Din Dual core tilsvarer nok 4GHz om man skal måle etter de gamle Pentium-prosessorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå