lilleru Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Da setter vi i gang en gang til, en super cup for oss med PlayStation®3. Lykke til. Tidligere vinnere: Super Cup I: tc47 (trust47) Super Cup II: Steen_Jadd Super Cup III: tc47 (trust47) Regler I gruppe spill kampene, så er selvfølgelig et uavgjort resultat lik 1 poeng hver. Seier gir 3 poeng, og tap 0 for de som måtte lure på dette også. Det spilles 2 kamper mot hver spiller i gruppene, så hver spiller vil spille 6 kamper i gruppen sin. I kvartfinale og semifinale spilles det 2 kamper. Blir det uavgjort i første så er det uavgjort, og videre til neste kamp. Blir det uavgjort i den også ( eller evt. om lagene står med likt antall mål etter 2 kamper) så blir det ekstra omganger og straffespark i kamp nr. 2 som gjelder. BORTEMÅL TELLER IKKE Finalen spilles som en kamp, og går til ekstra omganger, og evt straffespark. Også må man være samme lag gjennom HELE turneringen i alle kampene spilt. Det vil være bronsefinale på slutten for de tapende semi-finalistene. Alle må melde hvilket lag de skal være nå før vi setter i gang, og før jeg evt. setter opp kampoppsettet. Påmeldte 1. Dexter! - Barcelona (lilleru) 2. avRack - Barcelona (avrack54) 3. tc47 - Manchester United (trust47) 4. Wisbatov - Barcelona (jgiggs) 5. aunmar - Manchester United (aunron) 6. Sindre:) - Real Madrid (z1ndr3) 7. 2B'1 - AS Roma (ToB1-MUFC) 8. steen_jadd - Manchester United (Steen_Jadd) 9. warvolden - Barcelona (warvolden) 10. Saiyaman - Inter (Fontastic) 11. Ed Hunter - Manchester United (Spajderman) 12. Mr.SS - Manchester United (sigssoft) 13. Termo - Valencia (msivers) 14. KRISS- - Brasil(Kriss_94) 15. Ey Baba - Arsenal (Nima0077) 16. 793 - Werder Bremen (Rotteklo) Grupper Gruppe 1: Dexter! - Barcelona Saiyaman - Inter 793 - Werder Bremen Sindre:) - Real Madrid Gruppe 2: tc47 - Manchester United avRack - Barcelona Ed Hunter - Manchester United Ey Baba - Arsenal Gruppe 3: KRISS- - Brasil Mr.SS - Manchester United Wisbatov - Barcelona warvolden - Barcelona Gruppe 4: Termo - Valencia steen_jadd - Manchester United aunmar - Manchester United 2B'1 - AS Roma Kvartfinale 1: Dexter - 2B'1 Kvartfinale 2: Steen_jadd - Saiyaman Kvartfinale 3: tc47 - Wisbatov Kvartfinale 4: KRISS - avrack FRIST FOR KVARTFINALENE: Helst innen onsdag kl. 23.59 Endret 20. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Eg er lett med PSN: avrack54 Lag: Barcelona edit: Endret lag Endret 7. april 2009 av avRack Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 La oss håpe Dexter kan fortsette denne fantastiske tradisjonen her på diskusjon.no som meg og Wisbatov tidligere har levert. () You have my blessings! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jgiggs - Manchester United Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er selvsagt med. Denne gangen med Manchester United. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) I´m in! PSN: tellef2307 Lag: Manchester United ENDRING: Endret laget. Endret 31. mars 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er med! PSN: Kriss_94 Lag: Spania Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eller ikke, drar på treningsleir til Danmark i morgen og er ikke hjemme før på mandag... Lenke til kommentar
amouth Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det minte meg på at jeg også skal på treningsleir til Danmark.. Kommer ikke hjem før etter påske, så må nok dessverre melde forfall.. Hvor i Danmark skal dere Kris? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hadde det vært interessant å prøve på noe nytt denne gangen? Jeg tenker kanskje 2 grupper, der alle får en kamp mot hverandre i gruppene, og de 2 beste går videre til sluttspillet, evt de 4 beste fra hver gruppe går videre, alt ettersom hvor mange vi blir. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg er med Real Madrid PSN || \/ Bare bra om vi prøver noe nytt, sånn at man får spilt fler kamper mot flere folk. Endret 1. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg er også klar for cup, selv om det ikke kommer til å gå bra Sidene det pleier å være så mange som er Manchester United får vel jeg spille med AS Roma denne gangen. PSN: ToB1-MUFC Endret 1. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg er med. PSN: Steen_Jadd Lag: Manchester United Hadde det vært interessant å prøve på noe nytt denne gangen?Jeg tenker kanskje 2 grupper, der alle får en kamp mot hverandre i gruppene, og de 2 beste går videre til sluttspillet, evt de 4 beste fra hver gruppe går videre, alt ettersom hvor mange vi blir. Har foreslått dette tidligere, men ble ikke tatt godt imot da. I og med at vi er 16 lag, hvorfor ikke kjøre EM-oppsettet? 4 puljer hvor de to beste går til 1/4-finaler. Eventuellt med to kamper i 1/4-finalene og semifinalene hvis folk ønsker det. Endret 1. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Har foreslått dette tidligere, men ble ikke tatt godt imot da. I og med at vi er 16 lag, hvorfor ikke kjøre EM-oppsettet? 4 puljer hvor de to beste går til 1/4-finaler. Eventuellt med to kamper i 1/4-finalene og semifinalene hvis folk ønsker det. Jo, jeg synes det hadde vært morsomt å prøve, om vi får med 16 lag da. Har ikke vært så utrolig stor pågang til nå. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jo, jeg synes det hadde vært morsomt å prøve, om vi får med 16 lag da. Har ikke vært så utrolig stor pågang til nå. Det kommer vel, posten er ikke et døgn gammel enda Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg er med PSN: warvolden Lag: Barcelona Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er med jeg PSN: Fontastic Lag: Inter Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Minner på at jeg skal til England 06.10 på fredag, så i morgen blir siste mulighet for første runden for meg før neste torsdag! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er med. PSN: Spajderman Lag: Manchester United Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan si så mye som at jeg blir borte fra søndag til søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå