Litium Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Bruker: Litium Utfordring: Makro og nærbilder Deltagernivå: Kandidat Utstyr: Samsung Digimax S500 Endret 14. april 2009 av Litium Lenke til kommentar
Litium Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Så var man i gang igjen! 1.april: Ansiktet på lyktestolpen 2. april: Hull i hull En treig start, jeg har ikke kommet i skikkelig fotohumør ennå. Men man har da ennå noen uker igjen å forbedre seg på, det kommer nok noe god inspirasjon etterhvert Lettere abstrakte nærbilder kan vel være bra de og? Endret 2. april 2009 av Litium Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Spesielt morsomt motiv på den andre der.. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det andre gav meg litt Geiger-assosiasjoner - hvis du ser øynene øverst. (dette er ros, altså .) ) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det andre gav meg litt Geiger-assosiasjoner - hvis du ser øynene øverst. (dette er ros, altså .) ) Hei - det der er jo en powerarmor fra Fallout-universet (hadde Fallout 2-hjelmen som skrivebordsbakgrunn i mange år), eventuelt Sandmans hjelm! (Også ros, det her! ) Morsomt med spennende nærbilder som gir alle mulige morsomme assosiasjoner! Lenke til kommentar
Litium Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Det andre gav meg litt Geiger-assosiasjoner - hvis du ser øynene øverst. (dette er ros, altså .) ) Hei - det der er jo en powerarmor fra Fallout-universet (hadde Fallout 2-hjelmen som skrivebordsbakgrunn i mange år), eventuelt Sandmans hjelm! (Også ros, det her! ) Morsomt med spennende nærbilder som gir alle mulige morsomme assosiasjoner! Oisann, jeg så faktisk ikke det 'ansiktet' i bildet da jeg tok det. Nå etter kommentarene deres står det plutselig tydelig for meg også. Takk for rosen og for å ha vist meg sider ved bildet jeg selv ikke så Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bilde nr.2 synes jeg er bra. Fikk heftige sci-fi assosiasjoner av det. Det kunne ha vært enda mere midtstilt, for å få en perfekt symmetri. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Nå har du fått deg en heftig tilleggsutfordring: metalliske objekter med klare ansiktstrekk. Synes vel egentlig at nr. 1 var best utført, men den andre var hakket skumlere. Om du har tenkt å gå HR Giger i næringen (som Grizzmo antyder), så forsøk å holde deg i skinnet med oppfølgere på kino i alle fall. Endret 2. april 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Likte godt nr 2. Myk og fin overgang mellom skarpt og uskarpt. Men som Vultur G. sier, så kunne godt ha vært litt mer (helt) symmetrisk. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kule bilder, liket spesielt godt nr2. Skikkelig sci-fi stemning over den. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for alle kommentarene. Jeg har visst fått mye å level opp til med tanke på 2. aprils blinkskudd, skal jeg tro folket her. Det å holde en like høy kvalitet resten av måneden virker som er svær oppgave siden det fortsatt er flere uker igjen. Med det sagt, her er neste kvote: 4.april: Nøkkelhullet 5. april: Hva gaper du for? 6. april: Ikke aktiv Ble ingen tydelige ansikter denne gangen dessverre, men man gjør sitt beste med de ideene som dukker opp når man ikke har hodet fullt av alt annet enn foto. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ble ingen tydelige ansikter denne gangen dessverre, men man gjør sitt beste med de ideene som dukker opp når man ikke har hodet fullt av alt annet enn foto. ..Bortsett fra Robocop mk I på siste bildet der, mener du? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Likte den siste der, hvis det betyr det jeg trur det betyr. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer på om det siste der er knappen du må trykke på for å få grønn mann. Kult bilde. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ble ingen tydelige ansikter denne gangen dessverre, men man gjør sitt beste med de ideene som dukker opp når man ikke har hodet fullt av alt annet enn foto. ..Bortsett fra Robocop mk I på siste bildet der, mener du? Litium undervurderer vår evne til å finne annsikter. Sjarmerende kar det der. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Hehe, det er visst akkurat det jeg gjør. Det er en litt spesiell type det der, hyggelig at dere liker han Vultur G. har forresten helt rett i antagelsen sin. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 8. april: En inngang? Et innfall på vei ut fra Prix her om dagen. Hvis noen har et bedre forslag til navn tar jeg gjerne imot det Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva er det for en ting egentlig? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En plastic-fantastic duppeditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva er det for en ting egentlig? Ser ut som et barnesete, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå