oollee Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Heisann.. Noen som har erfaringer med http://www.engrosservice.no?? virket som en utrolig billig side.. tenkte jeg skulle bestille pocketbike derifra var utrolig lett å registrere seg med en annen fødselsdato, for så å få de til å sende det i postoppkrav! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke tenk tanken en gang. De er ikke godkjent i norge, faktisk er de ulovlig å kjøre med. Skulle det skje en ulykke med deg eller andre så blir det fort dyrt. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Finnes det noen pocketbiker som er lovlige da? Man bruker da ikke en pocketbike til daglidagse reiser fra a til b, det er mer som et dyrt leketøy som ikke varer veldig lenge.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Niks, finnes få ting med motor som er lov til å bruke uregistrert. Veitrafikkloven gjelder selv om du kjører hjemme i hagen, eller om du kjører på E 18. Men værre er som sagt regresskravene fra forsikringsselskapene, de gir seg sjelden heller. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 ville ikke kjøpt pocket bike. de tåler veldig lite, er totalt ulovlige, motoren ryker før eller siden. derfor ville jeg ikke kjøpt en. se heller om du finner en billig moped du kan kjøpe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kanskje han bare ville ha en ståanes til utstilling .. Eller han bare skulle starte den og visse til kompiser ikke hver så negative !! Lenke til kommentar
oollee Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Kanskje han bare ville ha en ståanes til utstilling .. Eller han bare skulle starte den og visse til kompiser ikke hver så negative !! haha, bor på "landet", og tenkte jeg bare skulle bruke den til no småkjøring som rundt omkring i bygda her bare ett lite leketøy, skal ha scooter utenom også Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 siden du bor på landet ser jeg for meg at det er grusveier rundt forbi, som gjør at hele pocketbiken rister fra hverandre. Lenke til kommentar
oollee Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 siden du bor på landet ser jeg for meg at det er grusveier rundt forbi, som gjør at hele pocketbiken rister fra hverandre. nei! her har vi asfaltveier gitt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dersom du vil ha en liten sykkel kan du se på en mokeybike. De er ofte registrerbare og ikke så alt for mye større enn pocketbiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå