cosmictoon Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Innotec detter er ett sett som fungere veldig bra. her kan man besteme nynasene på farger og fylle dype sprekker, riper. bruker dette på jobben. jeg jobber som oppretter. Var veldig skeptisk til denne men er nå er jeg veldig fornøyd gå på Alu Scratch Repair System på nett siden Ligger en video på sia som viser dette. Endret 28. mars 2009 av cosmictoon Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 dette var imponerende du. det må jeg si, men utrolig provoserende at det ikke står pris....hva koster et slikt sett ca? Lenke til kommentar
cosmictoon Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 dette var imponerende du. det må jeg si, men utrolig provoserende at det ikke står pris....hva koster et slikt sett ca? Vet ikke prisen. Det er verkstedet mitt som har kjøpt det.. men vil tippe 3k Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 å fydda. kan jo kjøpe ny felg istedet. ikke så ofte man kantkjører felger at man må hele tiden reparere de. den kan jo brukes til andre ting og selvføgelig, men det var en litt stiv pris ja Lenke til kommentar
InnotecDuden Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 å fydda. kan jo kjøpe ny felg istedet. ikke så ofte man kantkjører felger at man må hele tiden reparere de. den kan jo brukes til andre ting og selvføgelig, men det var en litt stiv pris ja Heisan, produktene selges som løse produkter og koster ca. 110 - 160 kroner pluss moms. Vi selger også et start-kit for 1900 pluss moms. Lenke til kommentar
InnotecDuden Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Glemte å si at, dersom du har felger som koster MER enn 2-3000 kroner stykket vil det lønne seg å benytte felgreparasjonen da du vil ha en materialkostnad på rundt 100-150 kroner pr. felg du fikser opp. Selve reparasjonsproduktene koster ca, 600 kroner pluss stalige kostnader Lakk og grunning koster rundt 160 kroner pluss statens påslag... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 det hørtes ikke så gærnt ut det da men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå