ZoDz Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei. Hva er den beste måten å fjerne fettprosenten på? Spise sunt og regelmessig er en god ting men sliter litt med det å vite hav jeg bør spise etc. Jeg driver med turn/tricking 3 ganger i uken så å legge til litt mere basic styrke skal gå. Jeg har ikke tid til å trene på treningtudio atm. Her er min kommende sampler som jeg holder på med, den er ikke ferdig. Ser at jeg gjerne skulle gått ned noen kilo :/ http://vimeo.com/3881882 passordet er sampler. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er ikke veldig god på kosthold ect. så jeg vil spare meg for å kommentere på det. Men jeg må bare si at mange av de triksene du gjorde på videoen var veldig imponerende. Lenke til kommentar
different Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kaloriunderskudd og kardio. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 FET video:) Som han over sier, spis mindre enn det du forbrenner og du vil gå ned i vekt. Enkelt og greit. Konkret hva du bør spise; fisk, kylling, kjøtt. Kutt ut cola og godis (hvis det er et problem), evt bare 1 dag i uka, men heller ikke overdriv da. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Kaloriunderskudd og kardio. Litt mere detaljert? Hmms, det var det å spise mindre enn det jeg forbrenner da :/ Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Med tanke på kropsvekten din og aktivitetsnivået ditt forbrenner du ca 3000 kalorier +, så om du spiser rundt 2500 for dagen vil det gå. Og cardio er sykkling og løping. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nice sampler, men du bør jobbe med sparkene Strakere ben, og aller helst høyere. Sparkene dine trakk sampleren ned. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Nice sampler, men du bør jobbe med sparkene Strakere ben, og aller helst høyere. Sparkene dine trakk sampleren ned. I know, hele vinteren så har jeg kun fått trent tumbling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå