RandiA Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) AprilFest - 2009 - RandiA - Vårtegn Bruker: RandiA Utfordring: Kun ett objektiv, utprøve "ringer" på en del av bildene, mest macro -vårtegn Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Canon EOS 400D, Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM, Kenko AF (Macro) Extension Tubes Endret 28. mars 2009 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Eranthis er alltid den første vårblomsten som viser seg hos meg, og nå har den blomstret et par uker. Er det noe rart den kalles Vinterblomst på norsk Bilde 1- 1.April: Eranthis hyemalis Exif: 1/5– f/13 - ISO 100 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 2. april 2009 av RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Veldig pent. Liker spesielt den naturlige innrammingen blomsten har fått og at du i tillegg har lagt den på skrå i komposisjonen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Veldig pent. Liker spesielt den naturlige innrammingen blomsten har fått og at du i tillegg har lagt den på skrå i komposisjonen. Takk for det, kom av seg selv den der...etter 70 raw-bilder satt jeg igjen med 4 bilder, sånn er det i digital-verdenen. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fint, skarpt og lyst. Er det naturlig lys? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Fint, skarpt og lyst. Er det naturlig lys? Ja "Flash Off" Randi Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du fortsetter der du slapp ifjor, ser jeg Bra start med sterke farger og bra skarphet. Er det armlenet på en kurvstol du har plasset blomsten i ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Du fortsetter der du slapp ifjor, ser jeg Bra start med sterke farger og bra skarphet. Er det armlenet på en kurvstol du har plasset blomsten i ? Tom Neida, fortsetter ikke, bare begynte forfra igjen :!: (Er du synsk Tom...) Randi Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lekre farger i denne for meg fremdeles hvit årstid. Gleder meg til våren nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Bilde 2 – 2.April: ”Påske-gul kinamann” Exif: 1/4– f/13 - ISO 100 Lens EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Liker de ryddige og klare fargene.. Mer påskegodteri, takk! :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Liker de ryddige og klare fargene.. Mer påskegodteri, takk! :-) :!: Han kan da ikke spises! Kina-silke-mannen ble med hjem fra en reise i Kina for 20 år siden, og er ikke blitt spist enda...håper han ikke finner det diskriminerende å bli kalt påske-gul Randi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tredje påske-gule dagen da med blomst. Håndholdt i dag. I morgen tror jeg ikke det blir blomst (PS. Fargene er naturlige, bare litt sharpening) Bilde 3 – 3.April: ”Påske-gul natur-kunst” Exif: 1/60– f/4 - ISO 100 Lens EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 3. april 2009 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Oi. Begynt å leke litt med uttrykk du også ja. Nesten noe radioaktivt over denne. Særs sprekt. 1. april, i mer konvensjonell stil, har jeg også stor sans for. Godt valg av bakgrunn både formmessig og fargemessig for å avdempe det det sterke sitruspreget. Kan nesten lukte den helt hit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det gjør ikke noe at det er en meter med snø i hagen til naboen når du kommer med slike bilder. Får skikkelig vårstemning av dette. Tom Endret 3. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her var det smell gitt! Ikke sikker på om jeg helt kjøper valgene i etterbehandlingen, men det er kanskje bare mine egne forventninger jeg må justere? Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser ut som en ekspolosjon. Flott bilde. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her var det smell gitt! Ikke sikker på om jeg helt kjøper valgene i etterbehandlingen, men det er kanskje bare mine egne forventninger jeg må justere? Flott bilde av blomsten når den er liten. Tok den opp i stort format og syntes at bildet var vel mye sharped, beklager Randi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Her var det smell gitt! Ikke sikker på om jeg helt kjøper valgene i etterbehandlingen, men det er kanskje bare mine egne forventninger jeg må justere? Flott bilde av blomsten når den er liten. Tok den opp i stort format og syntes at bildet var vel mye sharped, beklager Randi Jada, mye sharpened denne, er ikke så flink med det enda nei...får satse på at det blir en Utfordring hvor jeg kan trene på det. Men her skulle det liksom være litt av den kunstneriske idéen ved bildet Randi Lenke til kommentar
Litium Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kan ikke gjøre annet enn å gjenta det andre sier her. Virkelig kraftfulle og eksplosive farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå