Pizzaen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hei, tenkte bare og ta en sjekk Combofix: ... MBAM: Fant ingenting. Endret 28. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hva befinner seg i følgende mappe: C:\00000082? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hva befinner seg i følgende mappe: C:\00000082? Endel undermapper som har ca. samme navn (000002bf, med litt forandring i navnet for vær mappe) også DAT filer som har ca. samme navn de også (cltLMS1, med litt forandring i navnet for vær fil). Bare et spørsmål, hvorfor resetter combofix noen instillinger når det gjelder hvordan startmenyen er satt opp? Ikke noe farlig, bare spør Endret 27. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har du tidligere hatt Norton på pc'n? Antakelig så er nevnte mappe noe fra dette. Kan fjernes. Ang. det du spør om knyttet til combofix - kan du være mer presis? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har du tidligere hatt Norton på pc'n?Antakelig så er nevnte mappe noe fra dette. Kan fjernes. Ang. det du spør om knyttet til combofix - kan du være mer presis? Har testet endel av-programmer i det siste, derfor har jeg som du sikkert ser mye rester etter mange av-programmer, skal fjerne det nå Er ikke noe farlig, er bare det at jeg hadde stilt inn sånn at bare "Min datamaskin", "Kontrollpanel" og "Kjør" vises i startmenyen. Etter at jeg har kjørt Combofix så ble alt "normalt" igjen (spoiler). Men det tar 30 sekund og stille det tilbake så det er ikke noe farlig Endret 27. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ok. Har ikke hørt dette tidligere ang. combofix. Greit å vite Vet at malwarebytes 'reagerer' på endringer som brukeren gjør knyttet til slikt (men som også malware kan forårsake). Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Kjører MBAM ukentlig så tror ikke det har noe med MBAM å gjøre. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå