Gå til innhold

[Løst]avisbud som 13 ?

Anbefalte innlegg

:) Jeg har tenkt til å bli avisbud hvor mye tjener man hos de forskjellige avisene..?

Og har noen peiling på hvor mye penger man får ca i måneden hvis man jobber hos Norpost?

Og kommer jeg til å bli fornøyd som avisbud?

Jeg er 13 år.

Jeg håper noen svarer på spørsmålene mine :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos norpost jobber du hver tirsdag, og du tjener rundt 500 i måneden.. det kommer veldig ann på hvor lang rute du har, og hvor mye reklame du skal dele ut også ;)

Hos aftenposten tjener du ca. 4000 i måneden, men da må du jobbe hver hverdag...

Håper det hjalp deg litt på vei :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar,, men det er mange som sier at norpost er kjempebra betalt og noen som sier det er et slaveri og man får nesten ikke en dritt heller så jeg vet ikke helt hvem jeg skal tro påå??

mange sier det samme om aviser også... :SS

Lenke til kommentar

Var selv avisbud i sin tid, men da med bil. Har aldri tjent mer enn jeg gjorde den gang. Riktig nok litt slit, men stor stas når lønna kom. Men hva du får som 13 åring er jeg noe usikker på. Men time lønna skal i hvertfall være grei. Det mange ikke tenker på når de mener dette er dårlig betalt, er at en ikke har lang arbeidsdag. En må regne i timer. Her i Drammen-Oslo omr er de fleste morgen ruter lagt opp slik at du må ha bil, så vil tro det er Ettermiddags-rute som er tingen for deg.

Lenke til kommentar

Hei, er selv avisbud og 13 :p

Jobber for dagbladet, tjener ca. 105kr hver gang + tips.

Skal begynne på norpost nå, spurte han fyren hvor mye lønnen var. Han sa at forrige fyren som gikk forrige gang fikk 145kr pr gang. Sier i ifra hvordan det går med Norpost, men avis jobben er enkel og grei.

EDIT:Hvordan var det å gå med aftenposten ColdIce?

Bare putte opp i postkassa, istedenfor å gå rundt og ringe på elr?

Skal kankje jobbe med aftenposten i sommer.

Endret av No_oN
Lenke til kommentar

Gikk for aftenposten, lønn på ca 2600,- hver måned.

Da leverte jeg lokal avis, reklame med den avisen og lokalavis + aften avisen på onsdag.

Også en del reklame aviser på torsdager med lokal avisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...