Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har søkt lærling plass på skoen jeg går på så har læreren min spurt om jeg ikke vil komme på et interviu på Fredag. er det noe jeg burde huske på/gjøre eller noe? noen som har tips? har veldig lyst på jobben.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Siden intervjuet holdes av en som kjenner deg godt (eller misforsto jeg?) så må du jo bare være deg selv. Det er jo vanlig å være eksemplarisk på jobbintervju, men det funker vel dårlig her. Vis at du har lyst. Det liker dem. Gjør det fullstendig klart at det er dette som er førstevalget ditt. Endret 25. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 vær deg selv! vis intresse at du vil ha jobben Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ikke mobiltelefon på skrutt under intervju Ingen form for ørepropper/hode telefoner med musikk synlig Se på han/dem når du svarer Virk frisk og opplagt... ( Dette er dagen da du bør planlegge minst 1-2 timer mer søvn enn du pleier...)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå