Allt í lagi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Se video Feel free to discuss Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er ikke kjempe imponert. Jeg synes faktisk den ser dårligere ut enn 2ern overall. Så ut som en nedgradert versjon til konsollene, noe det også antakligvis er? Endret 23. mars 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 På den demovideoen synes jeg stemningen blir litt som cod4 og crysis i et og samme spill. Grafikken vet jeg ikke helt men virker jo mer detaljerikt enn 2'ern og skarpere. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) På den demovideoen synes jeg stemningen blir litt som cod4 og crysis i et og samme spill.Grafikken vet jeg ikke helt men virker jo mer detaljerikt enn 2'ern og skarpere. Er du sikker på det? Hvis man f.eks ser med den øya ved havet ser man at fjellet lengre borte er flatt og "bare grønt", og mangler f.eks de trærne man har i 2rn. Men med Xbox og PS3 logoen er det vell ikke rart de har fjernet visse detaljer for å få det til å gå på konsoller. Den kommer nok til å se en god del bedre ut på PC håper jeg Endret 23. mars 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så nesten dårligere ut enn 2ern, men bladene som ble truffet virker som hadde litt bedre fysikk. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 det var jo pent. Men ikke imponerene. Men det er vell siden graffiken i Crysis fortsatt er pen. Men jeg liker hva jeg så. Ser ut som at det neste spillet blir mer spill og mindre eyecandy Crysis var pent og greier, men det underholdt meg ikke særlig lenge. Det hadde ikke intensiteten til COD4 eller en gripene storyline som BioShock. Det var bare et pent avrage FPS. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Virker ikke som en CryENGINE _3_, mer som 2.5 om man kan si det slik But still, veldig imponerende =) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 På den demovideoen synes jeg stemningen blir litt som cod4 og crysis i et og samme spill.Grafikken vet jeg ikke helt men virker jo mer detaljerikt enn 2'ern og skarpere. Ikke rart, denne demoen viser konsoll versionen av motoren.....må vente på PC utgaven det blir sikkert saker. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Står det noe sted hva slags versjon videoen kommer fra? Om det er konsoll eller PC? Ser veeldig PC ut i bevegelsene osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trur det skal være konsoll. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hmm, venter å se til vi får en offisiell uttalelse. Tviler sterkt på at det der er mulig på en konsoll. Teksturene f. eks var altfor skarpe til at dette er mulig, ihvertfall på PS3 med sine små 256MMB VRAM. Med mindre de bruker en eller annen smart teknikk som flyter dataen mellom SPUene eller noe sånt. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) CE3 er jo laget til og kjøre på ps3, x360 og pc så det er ikke så rart at grafikken blir litt nedgradert.. Men blir jo bra da og få et crytek spill på konsoll. http://gamer.no/article.php?articleId=521 Endret 24. mars 2009 av Oriuss Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så ikke så ille ut den grafikkmotoren. Nå har jo Crytek kjøpt opp Free Radical, så regner med de kommer til å benytte seg av denne motoren til sitt neste spill. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) CE3 er jo laget til og kjøre på ps3, x360 og pc så det er ikke så rart at grafikken blir litt nedgradert.. Nei det er ikke rart den er nedgradert. CE3 har blitt laget ganske skalerbart og det var konsollversjon som ble vist i den demoen. Endret 24. mars 2009 av MistaPi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Det er konsollversjonen. Regn med at PC-versjonen er noe helt annet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) CryEngine 3 Revealed for Consoles (PS3, X360) Ganske bra til å være en multiplattform-motor, men ble ikke imponert med unntak av skogen som var virkelig flott. Ikke SÅ mye bedre enn f.eks. gode gamle Unreal Engine 3 (Gears of War 1 & 2, Mass Effect, Bioshock, Mass Effect etc.) Endret 24. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Står det noe sted hva slags versjon videoen kommer fra? Om det er konsoll eller PC?Ser veeldig PC ut i bevegelsene osv. Det er nok 360 og PS3 versionen. Du ser at 360 og PS3 symboler er indikert når videoen starter, er ingen PC/Windows tegn. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lys og fysikk ser veldig bra ut. Grafikken var smooth men kan ikke ha kjørt så høyt siden jeg har sett slik grafikk i disse tider også. Men alt i alt fett! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mer video av både xbox 360 og ps3 versjonene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Folk ser vell hvilken versjon med best grafikk? Legg merke ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå