Gå til innhold

FIFA - 10 vs 10 trophy

Anbefalte innlegg

Trenger som folk flest dette trofeet. Det er med god margin det vanskeligste trofeet i FIFA 09 og må arrangeres for at det skal kunne tas.

Jeg holder selv på å starte opp en ny klubb og har med meg et par som kunne tenke seg å ta dette trofeet. Om det er andre klubber som kunne tenke seg å være med å ta trofeet så meld deres interesse. Jeg mangler også spillere i klubben, så om noen er interessert i å være med i klubben permanent eller bare for en kamp der hvor vi tar trofeet så si ifra.

For å ta trofeet så må det spilles klubbkamp 10 mot 10 hvor alle spillerne velger en posisjon. Altså, INGEN velger any!

http://www.psforum.no/forum/f136/fifa-trop...859/#post147874

NB! I OG MED AT SÅ OG SI ALLE SOM HAR MELDT SEG PÅ DETTE TROFEET HAR KOMMET FRA PSFORUM SÅ FORTSETTER DISKUSJONEN OM EN FASTSATT TID DER, LINK LENGRE OPPE. FØLG INSTRUKSJONENE SOM ER GITT I FØRSTE POST DER.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne skal du ha mye flaks på for å få til. Jeg drev i 2 og en halv time i stad, og vi var 30-40 stykker som holdt på. 1 gang kom vi i en 10vs10 kamp, og da var det en eller annen idiot som trykka any, så ingen fikk troféet...

Men lykke til gutta, jeg driver her, hvis dere skulle slite med å få det til :)

Lenke til kommentar
Denne skal du ha mye flaks på for å få til. Jeg drev i 2 og en halv time i stad, og vi var 30-40 stykker som holdt på. 1 gang kom vi i en 10vs10 kamp, og da var det en eller annen idiot som trykka any, så ingen fikk troféet...

Men lykke til gutta, jeg driver her, hvis dere skulle slite med å få det til :)

Synes i det hele tatt at det er et håpløst trophy som de ha kommet opp med. Trofeet må jo arrangeres, det vil aldri i verden hende at to klubber med 10 personer hver tilfeldigvis møttes. Er faktisk ikke straffbart å tenke før en lager trophies :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja det er helt høl i huet. Vi var to lag som søkte etter hverandre i to og en halv time, og den ene kampen vi greide å komme 10v10 i, var mot et annet :p Men fikk ikke det jævla troféet allikevel.

Problemet er jo at EA bare har auto-search, og ikke custom. Snøballs sjangs i helvete å finne fullt motstanderlag...

Lenke til kommentar
Jeg blir gjerne med! Hvis det er plass på laget så vil jeg være med der å etter som bifrost er slutt! :)

Jer fører deg opp på begge listene. Da var vi fatisk 20 stykker som ønsker å ta trofeet :new_woot:

NB! I OG MED AT SÅ OG SI ALLE SOM HAR MELDT SEG PÅ DETTE TROFEET HAR KOMMET FRA PSFORUM SÅ FORTSETTER DISKUSJONEN OM EN FASTSATT TID DER, LINK LENGRE OPPE

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
jeg kan bli med om der er plass...

Jeg setter deg opp på reservelista (som ikke er alt for lang). Det er stor sjanse for at en del fra reservelista må blir med. Men du må oppgi PSN navn og hvilke tider du kan. Se instruksjoner som er oppgitt på PSForum som det ligger link til i førstepost.

Lenke til kommentar
jeg kan bli med om der er plass...

Jeg setter deg opp på reservelista (som ikke er alt for lang). Det er stor sjanse for at en del fra reservelista må blir med. Men du må oppgi PSN navn og hvilke tider du kan. Se instruksjoner som er oppgitt på PSForum som det ligger link til i førstepost.

Har tid nesten hele tiden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...