att3ntion Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skyline R34 - Hvite Skilter. Dyrt å få til, eller umulig? Det jeg lurer mest på er egentlig, hva er grunnen til at vi ikke kan få registrert disse bilene hvis de blir ombygd? Er det noen som kan være snille å gi meg et klart svar på hvorfor jeg ikke har en slik i bilparken akkurat nå? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Om det i det hele tatt er mulig - noe jeg har lest at det ikke er - så kommer det nok til å koste betraktelig mange hundre tusen. Lenke til kommentar
att3ntion Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Om det i det hele tatt er mulig - noe jeg har lest at det ikke er - så kommer det nok til å koste betraktelig mange hundre tusen. BLEH, Norge er så drit på noen områder>.< Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du må huske at det er ulovlig å være bilentusiast i Norge. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skyline R34 - Hvite Skilter. Dyrt å få til, eller umulig? Det jeg lurer mest på er egentlig, hva er grunnen til at vi ikke kan få registrert disse bilene hvis de blir ombygd? Er det noen som kan være snille å gi meg et klart svar på hvorfor jeg ikke har en slik i bilparken akkurat nå? Bare å glemme. Bilen er ikke typegodkjent i Norge. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva med skylines importert fra england? Det skal jo ikke være noe problem å importere biler derfra. Er jo EØS. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Sålenge den er registrert på vanlig grunnlag i England og ikke "Single Vehicle Approval" eller hva det het så er det kanskje håp. Sverige er en annen mulighet. R34 selges med skilt Endret 20. mars 2009 av NoEvo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå