Stalking Hawk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Socom: Confrontation er nå endelig kommet til Europeiske PSN for nedlasting, og det koster 249kr. Socom: Confrontation er et taktisk skytespill i tredjeperson som legger vekt på samarbeid og kommunikasjon. Etter en del startproblemer i USA, med lag og tilkoblingsproblemer, skal det være en ganske "ren" versjon som blir presentert for EU i kveld. Screens: Trailer: Se filmen hos Youtube Ta gjerne turen innom det norske Socom-samfunnets forum på www.socom.no. Der finner du også ut hvor og når norske spillere er online. Nyttige linker: http://beta.socom.com/en-us/MySOCOM http://blog.socom.com/en-us/ http://socom.no/ Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Håper mange kjøper seg spillet. Absolutt verdt 249kr. En av hovedgrunnene til at jeg kjøpte meg PS3. Lenke til kommentar
Mik4el Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette spillet er rett og slett et must for alle med ps3 og nettilkobling.. Kjøpte faktisk PS3 kun for dette spillet. Killzone, COD etc når det ikkje opp til knærne engang.. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så veldig stilig ut. Savner noe liknende på xbox360. Gears 2 og halo 3 er artig, men mangler snikeaspektet. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvordan er spillet med tanke på bugs å lag nå da? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det dette spillet mangler er mindre loading-tid, skulle prøve det igjen idag for første gang på lang tid. Og det er fortsatt like mye venting venting og venting. Rekker nesten ikke å spille litt før man må sitte og stirre på den snurrende gule saken igjen.. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Lastetiden mellom brettene er ca 30 sekunder. Et brett tar ca 20-40 minutter å spille ferdig, så det er ikke så ille. Sjelden merkbar lag. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Blir nok kjøp neste lønning, men jeg vil ha disk versjon Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Blir nok kjøp neste lønning, men jeg vil ha disk versjon Nei nei, kjøp online hvis du har mulighet, så slipper du å ødlegge disken osv vettu. Stor fare for at den kommer til å smelte så mye som du kommer til å spille spillet. Sannsynligvis er det halv pris med en gang også... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så det kostet 699,- på elkjøp, med offisielt ps3 headset. Dyrt nokmao. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Så det kostet 699,- på elkjøp, med offisielt ps3 headset. Dyrt nokmao. Headsetet alene koster 379,- så da betaler du ikke mer enn 320,- for spillet. Det er billigere å laste ned, selvsagt. Men jeg vil absolutt anbefale å bruke headset når du spiller, men så og si alle Bluetooth headsets virker jo... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan vel føye meg inn i rekken av de som kjøpte Ps3 så og si bare pågrunn av socom. Løp og kjøp Alle nye, legg meg gjerne til xBarlimaNx Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så det kostet 699,- på elkjøp, med offisielt ps3 headset. Dyrt nokmao. Headsetet alene koster 379,- så da betaler du ikke mer enn 320,- for spillet. Det er billigere å laste ned, selvsagt. Men jeg vil absolutt anbefale å bruke headset når du spiller, men så og si alle Bluetooth headsets virker jo... Pluss at man får like bra trådløset headset til PS3 for halve prisen hvis man går for uorginalt. Er helt enig med deg, ikke noe poeng i å spille uten headset på socom. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Headsett koster 180 kr fra Play.com, offisielt Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Headsett koster 180 kr fra Play.com, offisielt Samme gjør selve spillet Lenke til kommentar
Mik4el Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Headsett koster 180 kr fra Play.com, offisielt Samme gjør selve spillet Ja ville helt klart kjøpt spillet der, evt gjennom EU store. Mye å spare der i forhold til butikk vertfall. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er dette virkelig så bra? Fikk jo drittkarakter av eurogamer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå er vell også Eurogamer kjent for å slakte gode spill. Men jeg har aldri likt Socom, så får meg ser det ut som et skytespill med litt mer taktikk enn for eks Rainbow Six serien. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fikk vel 4.5 av ign. Men har vel fikset mye siden den gang med patcher? Usikker på spillet spesielt siden det finnes andre gode MP spill Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, karakteren fra IGN var jo sterkt preget av startproblemene i USA. Spillet får terningkast 4 fra Dagbladet i dag, med kommentaren "Ikke for alle". Og det stemmer nok. Socom er vel ikke for alle. Om du er run&gun, spray&pray, skyte-monster respawn - typen, så er nok ikke Socom spillet du leter etter. Er du derimot ute etter et skytespill som krever litt hjernevirksomhet for å utmanøvrere motstanderen, og som belønner deg for å samarbeide med folk på laget ditt, noe som gjør at 90% spiller med headset og faktisk bruker det - så bør du gi Socom en sjans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå