Gå til innhold

Fotodugnad #13: Søppel


Anbefalte innlegg

Vi rekker vel en liten utfordring for aprilfesten? Så jeg kommer med et enkelt tema denne gangen: søppel.

 

Her er det lov til å tolke begrepet søppel vidt og bredt. Du kan poste mellom en og tre bilder når utfordingen er over; om du velger å ta forskjellige bilder av samme motiv eller velger forskjellige motiv - det er opp til deg selv.

 

Utfordringen starter allerede ved midnatt, og dere har frem til midnatt tirsdag for å ta bildene. Galleritråden vil da bli opprettet.

 

Det er ingen påmelding - det er bare å forsøke; får du det til, så poster du bildene i den angitte perioden. Klarte du det ikke, så er det ingen behøver å få vite det :)

 

Reglene er enkle:

 

1. Du må være fotografen bak bildene og de skal være tatt i dugnadens periode.

2. Denne dugnaden varer fra fredag 20.03.09 kl. 00:00:00 til og med tirsdag 24.03.09 kl. 23:59:59.

3. Bildene skal postes i galleritråden mellom onsdag kl. 00:00:00 og torsdag kl. 23:59:59.

4. Du skal poste fra ett til tre bilder som dekker utfordringen.

5. Bildene skal ikke være større enn 1024 piksler på lengste side.

 

NB. Jeg gjentar - det skal ikke postes noen bilder før kl. 00:00:01 natt til onsdag. Norsk tid.

 

Denne tråden fungerer også som diskusjonstråd.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
post-65389-1237503596_thumb.jpg

Noe sånt du hadde i tankene? :fun:

Du starter tidlig skjønner jeg :) Akkurat det objektivet anses vel som søppel av oss Canon brukere også, så det blir dårlig med kriging av det :D

 

Men fra spøk til revolver; det bør være mulig å få til en del artige tolkninger av dette temaet.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...