Frexxia Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Anbefaler alle å se denne serien. Handler om en high school kjemilærer som havner i midtlivskrise og starter å lage crystal meth. Svart humor på sitt beste. I skrivende stund er serien i S02E02. http://www.imdb.com/title/tt0903747/ http://en.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad Noen andre her som ser på? Endret 19. mars 2009 av Frexxia 1 Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Svart humor? Ifølge imdb er det "Crime | Drama" serie. Mener du kanskje noe annet enn jeg tror? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 IMDB er feilmerket tror jeg Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ok, bra. Svart humor høres lovende nok ut til at jeg sjekker ut denne! Takk for anbefalingen! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har sett de første tre episodene, og det er absolutt bra saker. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Blir å se piloten i kveld. Ser bra ut. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sweet... hadde ikke fått med meg at det var kommet 2 nye episoder Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ny episode ute nå En av de beste seriene ute nå.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bumper denne litt. Har sett alle episodene som har kommet ut så langt (s02e07), og kan ikke annet enn å anbefale den på det sterkeste. Karakterene og forholdene dem i mellom har blitt virkelig utviklet i andre sesong. For meg er denne serien oppe med Carnivalé, Oz, Deadwood, Rome, The Shield og tilsvarende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja, Jesse kunne vært også veldig mye tøffere den sesongen. Men karaktern, eller fyren er liksom ikke så tøff. Digget det plottet med at Jesse skulle drepe de rednecksene, så endte dama opp med å drepe han istede. Badger er forresten en dritbra sidekarakter, samt alle disse løytnatene Jesse har skaffa. Bra gjeng retards/wannabe gangstre. Morsomt å se en special guest starring av Danny Trejo, var så ironisk alt det med han i siste episode. Det at f. eks hode til fyren ble flytta på av en skilpadde og det at det var eksplosiver i skillpadda, eller "Turtle". En bra ting er at AMC fornyet Breaking Bad allerede etter 4 episoden denne sesongen. Så en tredje sesong kommer neste år og. Ikke bekreftet hvor mange episoder dog, men er kanskje noe ala denne sesongen som har 13 episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Haha nice løsning på Badger sine problem med loven. Digga meg så rått at Walt klarte å distrahere DEA så lenge på den måten. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg trodde nesten Badger solgte ut Walt til DEA et par sekunder der. Denne serien er sykt bra, og det er koselig å se igjen faren i Macom i mitten. Synes han er veldig flink i begge seriene. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Siste episode (4 Days Out) var meget bra. Walt og Jesse tilbake i gammel stil med kokingen. Scenene med de to sammen er rett og slett geniale. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mye bra gjesteskuespillere denne sesongen. Mark Margolis, Danny Trejo og nå Giancarlo Esposito fra Homicide: Life on The Street. Nok en god episode likte hvordan episoden starta med en at Combo ble drept. Også hadde du plottet med Gus-fyren. Denne sesongen er virkelig bedre enn den første. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Definitivt en severdig serie dette, ja. Har sett ferdig sesong 1, gleder meg til å begynne på sesong 2. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Eneste jeg har å utsette på denne serien er at hu kjerringa og han sønnen er ekstremt irriterende. Langdryge søvndyssende samtaler og konstant klaging og sutring. Blir liksom noe klisjefylt amerikansk over det hele. Bortsett fra det så er det bra saker. Men langt ifra Weeds nivå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Uenig, nesten bedre enn Weeds. Tiltross for det ville jeg ikke sammenligna seriene heller, men ville ha lagt den foran Weeds. Kona er så og si det eneste dårlige karaktern i serien, men hun er der og fyller en typisk rolle i en litt utenom det vanlige type-serie som denne. Sønnen liker jeg litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Oppdaget denne perlen her om dagen. Har nå sett alle episodene på rappen og hungrer etter mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå