Gå til innhold

Lost: Til informasjon(Pauser i sendeskjema)


Anbefalte innlegg

Det blir pause mellom episode 13 og 14. Pluss da den pause som er nå mellom sist sendte episode("LaFleur") og "Namaste" som kommer neste uke.

 

I dag ble det også mer eller mindre bekreftet at sesongfinalen vil være på to episoder sendt samme kveld, ikke to episoder sendt over to onsdager i statene.

 

Fra DarkUFO:

"I can confirm from my ABC sources that the two-hour season finale of “Lost” is scheduled to air as a one time only telecast on Wednesday, May 13, 2009 in the 9:00 - 11:00 PM ET/PT time period."

 

Så da ser sendeskjema for resten av sesongen slik ut;

 

Mars 18 - 5x09: "Namaste"

Mars 25 - 5x10: "He`s Our You"

April 1 - 5x11: ""Whatever Happened, Happened"

April 8 - 5x12: "Dead Is Dead"

April 15 - 5x13: "Some Like it Hoth"

April 22 - Recap episode

April 29 - 5x14: "The Varibale"

Mai 6 - 5x15: "Follow the Leader"

Mai 13 - 5x16-17: "The Incident"(2 timers sesongfinale)

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke spå fremtiden, tittlen var ikke ute enda da jeg postet dette innlegget. Så vennligst spar deg for en sånn tone. Skal ta det opp nå, men dette er ingen episode guide-tråd.

 

Dette var en ren informasjonstråd så folk vet at vi får en pause. Så slipper vi kanskje sider med "ååhhhh ikke noe episode denne uka".

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke spå fremtiden, tittlen var ikke ute enda da jeg postet dette innlegget. Så vennligst spar deg for en sånn tone. Skal ta det opp nå, men dette er ingen episode guide-tråd.

Sorry, trodde du postet dette etter at du hadde annonsert episodenavnet i spoilertråden :)

 

Hvorfor tror alle at jeg er frekk? Jeg prøver jo ikke å være det, prøvde bare å være hjelpsom...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...