Mr.Johanzen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Kommentartråden til prosjektet mitt! Komenter hva du synes om prosjektet mitt, og tips tar i mot med glede Arbeidsloggen min finner du her ! Sponsor(er): Vendur.no Tusen takk Endret 17. mars 2009 av Razy Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ¤PLOPP¤ Så dukket denne PCen opp i hodet mitt når jeg så tegningen av Kabinettet du skal lage. http://www.voodoopc.com/#/productsfirebird Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Snasent desig! Ett lite spørsmål bare: Skal den foten bukes til noe, eller er det bare for å freshe opp kabinettet? Det ser hvertfall veldig kult ut! Tenkte da på om du skal ha USB tilkoblinger, eller knapper eller noe på den? Skal bli morsomt å følge denne loggen å se hva du får til hvertfall! Er veldig lovende så langt! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 ser bra ut dette! men tror det har sett bedre ut om du skråner inn kabinettet i front også sånn at det blir synkront forran og bak. og når det kommer til vifter så er det ikke så ekstremt mye å hente ut ifra 250mm vifter såvidt jeg har erfart så er vel lurere å gå for 140mm Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) ¤PLOPP¤ Så dukket denne PCen opp i hodet mitt når jeg så tegningen av Kabinettet du skal lage.<a href="http://www.voodoopc.com/#/productsfirebird" target="_blank" rel="nofollow">http://www.voodoopc.com/#/productsfirebird</a> Helt erlig, så har jeg faktisk aldri sett det kabinettet før nå. Men som sakt, jeg har hentet inspirasjon fra Logitech G51 og kabinettet jeg har nå. ser bra ut dette!men tror det har sett bedre ut om du skråner inn kabinettet i front også sånn at det blir synkront forran og bak. og når det kommer til vifter så er det ikke så ekstremt mye å hente ut ifra 250mm vifter såvidt jeg har erfart så er vel lurere å gå for 140mm Er ikke helt sikker på hva du mener, men fronten kommer jeg mest sannsynelig til å forandre. Det der er bare noe jeg tegnet i full fart. Endret 14. mars 2009 av Razy Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Snasent desig! Ett lite spørsmål bare: Skal den foten bukes til noe, eller er det bare for å freshe opp kabinettet? Det ser hvertfall veldig kult ut! Tenkte da på om du skal ha USB tilkoblinger, eller knapper eller noe på den? Skal bli morsomt å følge denne loggen å se hva du får til hvertfall! Er veldig lovende så langt! Foten er vel der mest for å freshe opp kabinettet, jeg mener at det blir litt upraktisk og ha knpper eller lignende nede på foten. For at kanppene eller lignede blir liggende så lange nede, og da må man bøye seg så langt ned får å nå dem. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 er ikke så god til å forklare så snekra sammen et veldig kjapp skisse i paint dette er da fra siden (som du sikkert forsto) håper du forstår hva jeg mener nå Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) er ikke så god til å forklare så snekra sammen et veldig kjapp skisse i paint dette er da fra siden (som du sikkert forsto) håper du forstår hva jeg mener nå Jepp, trenger jo bare å forandre på fronten og foten, men jeg tror ikke at det blir noe av det pågrunn av plass mangel på innsiden. Endret 15. mars 2009 av Razy Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Siden du ble inspirert av Aplus Twin Engine og Logitech G51 så foreslår nå jeg A-51, da jeg ikke er kreativ i det hele tatt. Kan jo tegne/klistre/gravere ut en alien eller to på kabinettet for å gi det flere meninger... Det er hvertfall mitt forslag fem på halv seks om morgenen edit: alien ja, ikke ailien ^^ Endret 16. mars 2009 av CoreTEC Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Akkurat nå var du mer kreativ enn det jeg er A-51, syntes jeg var et genialt navn, jeg kommer mest sannsynelig til å bruke det. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er smigret Når blir byggestart? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, har faktisk startet. Har bare kappet nesten alle platene til den delen der hardwaren skal være. Har ikke bare ikke somlet meg til og lage en update enda Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 A-51, syntes jeg var et genialt navn, jeg kommer mest sannsynelig til å bruke det. A-51, stilig navn det ja. Gir meg assosiasjoner til Area 51, som egentlig passer litt sammen med det romskipaktige desginet. Men men, ja, et lovende prosjekt, ser frem til resultatet Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Herlig design! Kjærlighet med første blikk Må også si at jeg trudde prosjektet var "Aera 51" innspirert... Tenker selv å starte meg et nytt prosjekt som skal etterligne cockpiten i romferja eller noe i den dur Flight computeren eller noe slikt Gleder meg til å få se din ferdig! Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Herlig design! Kjærlighet med første blikk Må også si at jeg trudde prosjektet var "Aera 51" innspirert... Tenker selv å starte meg et nytt prosjekt som skal etterligne cockpiten i romferja eller noe i den dur Flight computeren eller noe slikt Gleder meg til å få se din ferdig! Hehe, takker Ja, de fleste binder vel A-51 me "Area 51 Kommer ny oppdate senere Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Til neste gang: Sagbladet skal justeres så det ikke stikker lenger opp enn det absolutt må, 20mm over platen er som regel mer enn nok. Så slipper du i fremtiden å måtte gjøre sånn: når du egentlig vil gjøre slik: Blir en del sparkling på de profilerte mdf platene. Jeg er ikke misunnelig på deg ^^ Endret 16. mars 2009 av CoreTEC Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Okei, takk for tipset Hehe, det skjønner jeg at du ikke er Men, som sakt fikk platene gratis da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser sepennende ut der her Men om du hadde snudd profilene inn i kabinettet hadde det blitt mindre nøye med sparklingen. Også bør du borre ned i platene du skal skru i før du skrur, ser at det har sprukket litt for deg. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Er klar over at jeg burde snu platene slik at profilene kommer på innsiden, men jeg var så smart at jeg ikke tenkte på det når jeg kappet platene -.- Ja, fant ut at det kanskje er litt lurt Men, skal borre ned først, når jeg skal motere diverse andre komponenter Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil det bli noen form for ventilasjon el. som skal få varm luft UT av kabinettet ? Ser bare vifter som blåser inn ... BTW: Tøfft prosjekt Gleder meg til å se det ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå