thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da jeg våknet i natt og skulle sjekke hva klokka var, var det tastet inn "666" på telefonen. Kan dette være tilfeldig? Selvfølgelig kan jeg ha tastet det inn i søvne, men hvordan i Helvete er det mulig? Jeg er aleine i huset om dagen, så det kan neppe ha vært en spøk. Kan det være et tegn fra Satan? Jeg meldte meg ut av Statskirka forrige helg... Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det går nok rett vest med deg, ja. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da jeg våknet i natt og skulle sjekke hva klokka var, var det tastet inn "666" på telefonen. Kan dette være tilfeldig? Selvfølgelig kan jeg ha tastet det inn i søvne, men hvordan i Helvete er det mulig? Jeg er aleine i huset om dagen, så det kan neppe ha vært en spøk. Kan det være et tegn fra Satan? Jeg meldte meg ut av Statskirka forrige helg... Tror du kan slappe av. Det er en sang av Iron Maiden også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 DU SKAL BRENNE I EVIGHETEN, DIN IGNORANTE HEDNING!!!!!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller så har du bare vært borti mobilen uten å huske det. Ett av to. Velg det du synes er mest sannsynlig Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje det var en engel fra Gud som gjorde det? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det var nok Lucifer, ja. Den luringen! Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eller så kan det ha vært en fjøsnisse som snek seg inn og skrev tallet for å drive ap med deg? De er kjent for å være noen skikkelige skøyere. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Rart at alle ser ut til å være opptatt av å latterliggjøre istedenfor å prøve å finne en årsak. Hva kommer det av? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje det var en engel fra Gud som gjorde det? Hvis jeg har forstått Kristendommen riktig, er Satan egentlig en engel. Mener du at det nå er enda en som har sviktet Gud? Rart at alle ser ut til å være opptatt av å latterliggjøre istedenfor å prøve å finne en årsak. Hva kommer det av? Tenker du på fjøsnissen? Vel, hvorfor ikke? Jeg mener - hvis det kan være en engel, hvorfor kan det ikke være en fjøsnisse? Jeg utelukke ingen av delene. Du ser derimot ut til å utelukke fjøsnissen. Dermed er det du som latterliggjør. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Kanskje det var en engel fra Gud som gjorde det? Hvis jeg har forstått Kristendommen riktig, er Satan egentlig en engel. Mener du at det nå er enda en som har sviktet Gud? Rart at alle ser ut til å være opptatt av å latterliggjøre istedenfor å prøve å finne en årsak. Hva kommer det av? Tenker du på fjøsnissen? Vel, hvorfor ikke? Jeg mener - hvis det kan være en engel, hvorfor kan det ikke være en fjøsnisse? Jeg utelukke ingen av delene. Du ser derimot ut til å utelukke fjøsnissen. Dermed er det du som latterliggjør. Aha så har gud sagt at satan er ond? så nå havner alle onde oss han? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Rart at alle ser ut til å være opptatt av å latterliggjøre istedenfor å prøve å finne en årsak. Hva kommer det av? Jeg antar du ikke kjøper at det var tilfeldig. Det man ikke ser i disse situasjonene er alle dem som våkner opp uten at det står 666 på telefonen. Edit: Leif. Endret 12. mars 2009 av TrondH86 Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Ifølge Kristendommen er Satan ond. Men jeg deler ikke Kristendommens definisjon på "ond". Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ifølge Kristendommen er Satan ond. Men jeg deler ikke Kristendommens definisjon på "ond". Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lagde du posten bare for å tulle? Det kalles vel trolling? Og det er fy fy. Hvis jeg har forstått Kristendommen riktig, er Satan egentlig en engel. Mener du at det nå er enda en som har sviktet Gud? Satan ville vel neppe gitt noen tegn som skulle få tankene over på at Gud kan eksistere? Det er jo et snodig sammentreff at det skjer etter du meldte deg ut av statskirken? Tenker du på fjøsnissen? Vel, hvorfor ikke? Jeg mener - hvis det kan være en engel, hvorfor kan det ikke være en fjøsnisse? Jeg utelukke ingen av delene. Du ser derimot ut til å utelukke fjøsnissen. Dermed er det du som latterliggjør. Hva er det du snakker om? Jeg og fjøsnissen er bestevenner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan bytter man egentlig nick?Kontrollpanel -> Endre visningsnavn. Du beholder det gamle navnet å logge inn med. Rart at alle ser ut til å være opptatt av å latterliggjøre istedenfor å prøve å finne en årsak. Hva kommer det av?Vel... For meg så er den overveiende mest sannsynlige årsaken at man har vært borti knappen. Men prøvde å få litt humor inn samtidig. Beklager om du finner det respektløst. Ifølge Kristendommen er Satan ond. Men jeg deler ikke Kristendommens definisjon på "ond". Ok. Ufyrselig? Lucifers fall kan tolkes på flere måter. Min tolkning er rett og slett at han ikke ville høre på Gud og mente han styrte feil Derfor gjorde han opprør og ble dømt ned til helvete. Det er i utgangspunktet nødvendigvis ikke "ondt". Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Satan ville vel neppe gitt noen tegn som skulle få tankene over på at Gud kan eksistere? Det er jo et snodig sammentreff at det skjer etter du meldte deg ut av statskirken? Hva er det du snakker om? Jeg og fjøsnissen er bestevenner. Ja, det er snodig. Kanskje Satan så sitt snitt til å verve meg til Satanismen? Satan er vel som Gud - han ønsker at folk skal tro på han og tilbe han? Hva er det du snakker om? Først syter du over latterliggjøring, mens du samtidig latteliggjør fjøsnisser. Så vrir du deg unna på en feig måte . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tegn fra Satan? Nei, du overdriver nå! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vist du våknet akkurat 03.00 så skal jeg gå med på at det var ett tegn fra satan! Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Han har jo rett buskmannen du lager haugevis av tråder som er veldig bra konstruert for å få igang lit religionsbashing og ikke nødvendigvis noe annet en akkurat dette. Tør du påstå at du ikke har en underligende agenda i denne formen ? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Er ikke alle tråder på dette forumet egnet for religionsbashing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå