RBW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Silverstone er nå klare med Sugo SG05, et kabinett i Mini ITX-format. Les mer Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det der så ut som en koselig sak. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Venter fortsatt på en "mini"-bølge. Ville helst ha sett løsninger basert på bærbar-komponenter bli mainstream, minibokser designet for atom/effektgjerrige prosessorer osv (Nvidia Ion referanseboks ser interessant ut). Endret 12. mars 2009 av mandela Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ganske stilig, men vil ikke st slikt kabinett ta opp mer plass enn f.eks. et ATX-kabinett? Man kan vel ikke sette ting oppå det, og da er det liksom ikke så mye vits i å ha et så lavt kabinett. Men men. Litt kult så det hvertfall ut! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ser ut som den fin stuepc det der! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ypperlig sak Har lenge vurdert å sette opp et dualcore MiniITX system, men har vært for dårlige kabinetter. Dette virker perfekt. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hjemmekino og stereo har et typisk fotprint på 42-43cm bredde og 30+ dybde. Denne boksen har ikke jeg plass til Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er også blitt plass til en strømforsyning på 300 Watt samt en 12-centimeters vifte i front. Er det da snakk om atx-standard på strømforsyningen eller mindre? Og mål på selve kabinettet hadde vært greit å tatt med:). Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 tja. nå har jo jeg løst problemet med mangel på kabinetter for Mini-ITX + normal PCIe express kort størrelse ved å lage ett selv, som noen av der kanskje har sett å tråden min her på forumet. Men den dingsen der ser jo absolutt ikke dum ut heller. Mye mer... anonym. Enn min og =D. Seor forresten ut osm om den har plass til "Slimline DVD" fordet om det ikke er nevnt i artikkelen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hvis det er en 120mm vifte vi ser i fronten så tviler jeg på at en ATX PSU får plass. En ypperlig review med masse bilder her . Det har plass til et 9800GTX+, dog verre med strømmen kanskje, men bør gå. http://www.hexus.net/content/item.php?item=17489 Slimline DVD brenner er også på plass. Absolutt et fullverdig system i meget lite format. Vesentlig mindre enn barebonesystemer for microATX. Endret 12. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det hadde unektlig vært litt artig å hatt en "reise-pc" for LANs o.l. som det erlitt mer juice i enn den gjengse bærbare. AtW Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det hadde unektlig vært litt artig å hatt en "reise-pc" for LANs o.l. som det erlitt mer juice i enn den gjengse bærbare. AtW da tror jeg at jeg foreslår micro-atx og lanbox fra thermaltake. alternativt tilsvarende produkter fra aerocool. eneste jeg er forbanna på er at selv om begge produsenter lager varianter uten led og vindu så er dem komplett umulig å få tak i hver til lands... eneste kabinettet som jeg hadde sansen for ble trukket tilbake av aerocool, selv om netshop fortsatt har det i sin database som "ubekreftet"... utenom det er det tårn med dårlig kapasitet vs størrelse, og elendige festeløsninger for hardisk og optiske enheter... om da ikke en blar opp mer for kassa en en gjorde for komponentene inni... er det virkelig bare lan-kidsa som kjøper selvbygg for tiden? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En ypperlig review med masse bilder her så ufattelig sexy.... visste ikke det fantes mini itx med pci-e. definitivt en shuttle-killer. shuttle insisterer på 7-8 små vifter hvor alle blåser ut, noe som vil si at 7-8 vifter slåss om luften. de har også alltid insistert på at man må ha 5" brønn til dvd, når en slimline tar 10% av plassen. her er allt motsatt, en fin 12cm i front som fylle den lille boxen med kald fin luft. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Av hovedkort er det Mini ITX eller DTX som passer. Og de er det mange av Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 fleire enn meg som fekk lyst på stue-pc nå? Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 alt for høy etter mine krav. får nok ikke denne inn under tvbenken gitt.. men fin var den .. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 men finner ingen m-itx hovedkort i norge med pci-e port. finner heller ingen mål på boksen, er det bare meg?? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tipper den er 15-16CM høy og 20CM brei. Med tanke på 120mm vifta i front Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 litt mere info her http://forums.vr-zone.com/6155309-post659.html Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Lenge til denne blir tilgjengelig i norske (nett)butikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå