Kontorstol Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg har lagt merke til at det er veldig mange brukere her på forumet som bestiller ting fra Play.com aktivt, og jeg har også lagt merke til at det dukker opp en del tråder og poster (i tråder som f.eks filmprat) om og rundt Play. Av den grunn tenkte jeg at det hadde vært praktisk med en tråd som omhandlet den fantastiske nettbutikken. Her tenkte jeg vi kunne snakke om og diskustere alt fra tilbud til kundeservice etc. Litt om Play.com Play er plassert i Jersey, og det har en del å gjøre med de lave prisene. Play selger det meste, alt fra spill, film, bøker, klær og så videre. Play har gratis frakt på ALLE varer (eller for å være pirkete så ligger frakten i prisen fra før), men dette går litt utover leveringstiden, som kan variere fra 3-20 dager (1-2 uker er normalt). Play sender alle varer separat, så du trenger ikke å bestille en og en vare slik at du ikke havner over tollgrensen på 200kr. OBS: Les nederst i innlegget Teksting av filmer hos play: En del av filmene hos Play har norsk tekst, men det er ikke alle som har det opplyst. Dersom dere lurer på om en film har norsk tekst kan dere se i denne tråden. Support: - Dersom du ikke har mottatt en vare, trykk her. - Dersom du har mottatt feil vare, eller dersom varen du har mottatt er skadet, trykk her. I begge tilfellene må du trykke på "View order history" og så velge den varen det gjelder. - Dersom du vil komme i direkte kontakt med play, kan du ringe 08458001020 eller sende en epost til [email protected]. OBS: I det siste har det vært rapportert tilfeller der flere varer kommer i en pakke, noe som kan føre til uforutsette tollutgifter! Endret 26. januar 2011 av Kontorstol Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ingen tvil om at Play er en fantastisk nettbutikk etter mine erfaringer. Jeg har aldri fått feil varer, det har aldri blitt trekt ekstra av kortet etc., + at de har knallgode priser og fri frakt, i tillegg til knall leveringstid, aldri mer en 1 1/2 uke Thumbs up! Endret 11. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har bestilt rundt 50 varer fra Play, og jeg har fått feil vare èn gang, og småskader på varer et par ganger. Men dette kan jeg absolutt leve med. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Brukt play.com veldig mye i det siste. ingen feilvarer eller noe. knall butikk Prisen er og fantastiske! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Har vel kjøpt en rundt 20-30 varer defra og enda ikke opplevd noe feil, så det er flott! Som Skogslik sier, de har kjempeflotte priser, og det å stikke innom å sjekke PS3spill avdelinga fører til kjøp nesten hver gang, uansett. De har alltid noen gode "bargains" Endret 11. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har vært på sjø i snart en uke nå, og når jeg kommer hjem i morgen ligger det sikkert rundt 5 pakker fra Play og roper på meg Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Play er absolutt en gigant å regne med. I motsetning til mange andre giganter innom div.bransjer gjør Play en glimrende jobb,aldri noe kluss med de.10 av 10 poeng fra meg Bare så synd tollvesenet skal stikke kjepper i hjulene med 200kr grense og at innimellom kan varer bli liggende en stund i tollen. Ikke rart det finnes pirater Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Genialt de gangene de har kjempesalg. Har bestilt gode cder til 20-30 kr stykket. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har erfaringer med bestilling av større varer, som f.eks surroundanlegg fra Play? Blir de forsvarlig pakket slik at du er godt sikret mot skader? Tar leveringen veldig lang tid? Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen som har erfaringer med bestilling av større varer, som f.eks surroundanlegg fra Play?Blir de forsvarlig pakket slik at du er godt sikret mot skader? Tar leveringen veldig lang tid? Tror ikke man kan bestille elektroniske greier fra Play, dessverre=( Med mindre du bor i UK, da... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Samme som hos Amazon altså..Kjipt :/ Bestilte dog Bioshock til 360 i dag Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eg kjøpte Midnight Club:Los Angeles til ps3 fra Play.com 20. feb og har fortsatt ikke fått spillet Kor lang tid kan det toppen ta? Skal sies at når eg bestilte det så stod det på siden at de ikke hadde spillet inne, men skulle sende det så fort de fikk det inn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Hvor mye kostet det, og når ble det sendt? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den kostet under 200 kr når eg kjøpte den. Då kostet den 18 GBP. Når den ble sendt vet eg ikke. Vet ikke engang om den er sendt.. No ser det ut som at den har steget litt i pris, men det skal vel ikke ha noe å si for meg? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Dersom den ikke ligger under "outstanding orders" er den sendt (trykk på "order history" for å se når den ble sendt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da har vel allerede ordren blitt trekt fra kortet, eller dvs. du kan ikke cancele den, så jeg gåt ut fra at prisen blir den samme. Synd at de har så masse spill til 22-25 pund forresten... Rett over grensen for momsfritak... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Wow. Bare to dingser igjen, så har jeg gjort 100 bestillinger hos Play. Aldri støtt på et eneste problem med dem. Leveringen går tregere nå enn for noen år siden, men dette kommer nok mer av posten enn av butikken. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan den trege leverignstiden ha noe med de som tar imot varene i Norge kanskje? Når jeg bestiller får de som oftest postet varen samme dag hvis jeg bestiller tidlig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Play.com: Latterlig billig kan være latterlig tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå