bubba96 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei eg har prøve på skulen i morgen. og eg vet at vi får oppgåve i å skrive 20 faktasetninger om Europa. Er det noen her som har noen faktasetninger om Europa, helst setninger som ikkje alle vet om. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det burde no vere enkelt å finne ... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei eg har prøve på skulen i morgen. og eg vet at vi får oppgåve i å skrive 20 faktasetninger om Europa. Er det noen her som har noen faktasetninger om Europa, helst setninger som ikkje alle vet om. Noen eks: Europas territorium fordeler seg på 46 selvstendige stater. Av disse er 44 klassifisert av FN som europeiske stater, mens 2 er klassifisert som asiatiske (Kasakhstan og Tyrkia) 1900 utgjorde Europas andel av verdens befolkning ca. 25%. I år 2000 var dette sunket til 13%. Ifølge FNs befolkningsprognoser vil dette reduseres til 7% i 2050 Europas andel av brutto verdensprodukt er i dag 18 % Masse bra på wikipedia.no vettu bare sakset det derfra hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå