Gå til innhold

Modern Warfare 2 -> Antec P182 - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det var kanskje litt grått og kjedelig, gidder du å legge ut hva HW du har? har du planer om vannkjøling? hva tenker du med denne modden? skal det bli en lydløs maskin eller en high arflow, med litt lyd? hva er ideen her?

PS! jeg vet at HW ligger o underskrviften din.

Endret av Botnevik
Lenke til kommentar

Skjekk mitt prosjekt ;) (signatur)

Husk at sidevindu gjør at man får mer støy. Man kutter vekk over halvparten av plata som er bygd for støydemping.

Det med lexan er noe glassmesteren sa for å selge deg det dyreste glasset han har. Lexan er riktignok sterkt som f.., og pent.. men plexi er ikke på noen måte 'ut'.

Lakkering er jeg stor fan av. Gjorde det med mitt, med et pent resultat :)

Clas Ohlson har plexi

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Heihei, det med lexan vet jeg at han ikke snakket sant om. Greit at vindu vil gi litt mer støy men så er tenken å innstallere noen vifter som ikke bråker så mye heller :) (MIST f.eks.)

Ingen clash ohlson i nærheten :S Må i såfall helt til tromsø som er godt over 2 timer herifra :\

Kom med forslag på noe mer jeg kan gjøre da :)

Wikipedersen, jeg ser du har fjernet veggen mellom psu og hdd cage nede. Påvirket dette stivheten i kabinettet?

Endret av DeDDi
Lenke til kommentar

Tenkte ikke over nettbutikk nei :p Begynner ikke på prosjektet før 6 april grunnet jeg skal arrangere lan å det blir litt mye styr med pc inn og ut av kabinett. Så jeg bruker tiden fram til da til å se meg rundt for idèer, kjøpe inn nødvendig utstyr og slikt sånn at jeg kan begynne moddingen i påskeferien om det ikke blir mye utgåing da :)

Fint at den lille veggen ikke har så mye å si da :) Blir kansje fjernet da ;) Men til alle, kom med idèer som dere tror kan bli kult sånn at jeg får litt å velge i :)

Når det gjelder vindu trenger jeg tips til form. Helt firkantet blir kjedelig, og jeg vil heller ikke "stjele" wikipedersens "form" :p Så noe mer sprudlende ;)

Lenke til kommentar

Ligger vel rundt 10 forskjellige former i loggen. Ingen som har patent på geometri, så blir ikke noe stjeling ;)

Ikke netthandel? Du sa det :p

Så om noen vet hvor jeg får kjøpt plexi på nettet så si ifra :) helst rundt 5mm. :)
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Litt av begge deler egentlig. Vil jo ikke ha 40 katoder osv. stappa inn der, men heller ikke at d bare skal være en sort boks. Men har fundert litt på fargene rødt eller gult på metallramma?? Jeg vil også bruke multiverktøyet mitt så kutting i metall blir det nok :)

Lenke til kommentar

Da skal man ut å begynne kutting av viftegrillene i front, Og viftegrillen bak.. Update i kveld om jeg får tid :)

Men hvilken farge skal jeg ha inni?

Tror jeg kommer til å skjære et motiv inn i selve kabinett-døra. Hvilket motiv? Kan se for meg COD MW2 eller CSS eller noe spillrelatert :)

Endret av DeDDi
Lenke til kommentar

Dremel er et multiverktøy, og det har jeg. Selv denne er for stor til jobben :\ Må vel kansje kjøpe meg et filsett å file bokstavene. MEn så er det aluminium så det kommer nok til å gå lett :) Noen andre måter jeg kan kutte ut disse bokstavene på?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...