Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Når jeg logger inn på brukeren min må jeg bestandig logge inn to ganger for at jeg skal være innlogget. Hvorfor det? Jeg kan umulig taste feil passord hver gang. Endret 9. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg opplever ofte at jeg også må logge inn to ganger, dersom jeg kun trykker enter på logg-inn siden etter å ha skrevet inn brukernavn og passord. Dersom jeg trykker på knappen "Logg Inn", ordner det hele seg derimot med en gang. Forresten tror jeg denne tråden ville gjort seg bedre i "Tilbakemeldinger til forumet", bare som et apropo. Som et tips, hvorfor ikke huke av for "Husk meg" når du logger inn, så slipper du å slite med dette problemet hele tiden? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Diskusjon hugsar meg, men eg må fortsatt logge inn to gonger. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvordan er det mulig? Dersom du har huket av for Husk meg trenger du jo ikke å logge inn. Med mindre du er mega-paranoid og sletter cookies hver dag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg måtte logge inn to ganger før, men er slutt på det nå. Har ikke merket det på en god stund. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg må logge inn to ganger de gangene jeg er på diskusjon.no på mobilen. Og det er ekstra irriterende, for det tar lengre tid å skrive på mobil enn det ville gjort med pc-tastatur. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg må logge inn to ganger de gangene jeg er på diskusjon.no på mobilen. Og det er ekstra irriterende, for det tar lengre tid å skrive på mobil enn det ville gjort med pc-tastatur. Du er ikke alene, men jeg gir alltid opp etter første forsøk Endret 9. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Slett alle midlertidige filer i nettleseren deres, deretter kaker (cookies) og prøv på nytt. Endret 9. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvordan gjør man dette i Opera Mini? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvordan er det mulig? Dersom du har huket av for Husk meg trenger du jo ikke å logge inn. Med mindre du er mega-paranoid og sletter cookies hver dag? Beklagar, eg meiner at Firefox hugsar meg, så då vert det det same som å skrive det inn. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Skulle akkuratt skrive det samme da jeg fant denne tråden. I alle nettlesere på alle pcer, akkuratt nå på en skole pc må jeg logge inn 2 ganger. Etter første gang brukernavn og passord så logg inn så kommer man ingen veg, ny side men samme som før*. Log inn igjen på samme måte fungerer alltid. * Velkommen, gjest Logg inn Registrer Siste 24 timer Ubesvarte tråder osv Endret 2. april 2009 av War Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror nok det er slik ja at den 1. logg inn siden ikke er den samme som den som kommer hvis du taster feil første gang. Hvis man da lagrer feil kombinasjon av brukernavn/passord på logg inn side 1 men har lagret rett kombo på neste logg inn side så kan det vel bli slik at man må logge inn 2 ganger. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg mener dette er et stort men ikke minst irriterende moment med dette forumet. Uansett hvilken nettleser jeg benytter (Opera, IE eller FF) så blir det to innlogginger hver gang. Tror feilen ligger i phpBB2-forum-koden for jeg mener å ha opplevd lignende problem på andre websider uten at jeg kommer på noe i farten.. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg hadde det sånn før på et annet forum, husker ikke hvordan jeg løste det. Funker helt bra hos meg. Både Auto-Login funker som det skal, og hvis jeg logger av, holdt det å logge inn en gang. Problemet må ligge hos dere tror jeg Endret 21. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hver eneste gang jeg logger meg inn på disksjon.no, må jeg gjøre det to ganger. Når jeg har skrevet inn riktig br.navn ig passord en gang, kommer jeg bare til den samme sida, altså uinnlogga på diskusjon.no. Fler som har opplevd det samme? Det er utrolig, ja for ikke å si grusomt, irreterende! Endret 5. juni 2009 av CS93 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det har aldri skjedd meg ihvertfall Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har samme problemet når jeg bruker andre PC-er enn min bærbare. Jeg har derimot lagt merke til noe som kanskje kan være årsaken. Når jeg trykker 'logg inn' med en gang jeg kommer inn på diskusjon.no kommer jeg inn på denne urlen: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...gin&CODE=00 Trykker jeg en gang til på logg inn kommer jeg derimot inn på denne urlen: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Login&CODE=00 Sidene er identiske, men kanskje feilen ligger her? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Prøv å slette kakene i nettleseren din, disse mellomlagrer informasjonen og problemet kan utbedres om disse slettes. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det bare meg eller må alle logge på 2 ganger?? det skjer kver bidige gang jeg skal inn her! Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg