AnDy_1990 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Heisann Jeg har lest mye tråder osv. men finner ikke noe spesielle om råd til hvilket headsett som har veldig god lyd isolering. Tanken er å bruke dette på TG og vill ha et gaming headsett med veldig god lyd isolering på grunn av all støyen rundt. Skal brukes primært til Counter Strike. Burde også være bra mikk som ikke er for lav, og ikke noe klips på gensern eller noe sånnt. Kom med forslag =) prisen burde ikke overstige 1500,- på forhånd takk. Endret 7. mars 2009 av AnDy_1990 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sennheiser PC 350 er nok det perfekte headsettet for deg. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Fant et headset som var gud's svar på mitt spørsmål Sennheiser HMEC-460 http://www.mypilotstore.com/MyPilotStore/sep/4178 men til den prisen (over 5500,-) så må jeg nokk finne meg noe annet. leser om NoiseGard som skal dempe opp til 40DB av støy, noen som har noe erfaringer om dette? Og kanskje noe billigere allternativ med denne teknologien ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg tror headsettet jeg linket til demper støy tilstrekkelig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå