gaggy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 heisann. er 21år, spilt fotball liten del av livet mitt. men har et stort talent føler, jeg har det mentale uten tvil og det atletiske. har ikke spilt siden jeg var 13år. har funnet ut av fotballen har betydd absolutt alt for meg. er litt undrende på hvorvidt det er mulig..såklart er det det.. didier drogba spilte amatør til han var 24 for eksempel..så med nok talent,pågangsmot så er alt mulig. jeg har nesten alt av spillende ferdigheter til å lykkes, det jeg kjennetegnes mest for er enorm arbeidskapasitet, teknikk,spilleforståelse,overblikk,pasninger. selvfølgelgelig dere må nesten se selv om jeg er god nok til å virkelig kunne hevde meg, men jeg er vel rundt 4-5divisjons nivå sånn ca nå. pluss jeg har enormt mye å gå på, er ikke godt trent engang, spiller ikke mye fotball heller, men vil ta opp å satse hardt. er ganske motivert. noen råd??? bare gi bånn gass? noen som har noe å tilføye? er mest interessert å høre hva folk mener;) altså tar imot bare konstruktive svar såklart=) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dette greier du fint. Skaff deg kontrakt så har du penger for livet gutten min. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ville ikke satt meg så store mål i din alder, men alt er mulig. Begynn å spill for lokallaget. Kan ikke planlegge å bli verdens beste vet du. Spill ball! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du er 21, spør om råd på et forum? Et forum som nesten bare består av mennesker som omtrent ikke trener og gjør spesielt mye fysisk? x) Eneste gode råd man kan gi deg er å trene mye. Og ikke spør på et forum om du skal satse eller ikke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Altså du skal ha for å være stor i kjeften (No Offence), men du har ikke spilt fotball siden du er 13, og det er et lite gap mellom guttefotball og fotball på profisjonelt stadie. Det er nok bare å skrinlegge dette prosjektet ditt dessverre. Dessuten, Didier startet sin Europeiske karriere i Le Mans da han var 20 (om jeg ikke husker riktig feil) Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis du skal satse bør du begynne tidlig ! Hvis du klarer å komme deg opp på et 2.divisjons nivå iløpet av sesongen, har du sjans. Men hvis du fortsetter på et 4-5 div. nivå etter denne sesongen kan du bare glemme det. Det skal ganske mye til for å bli en proff fotballspiller, du må jobbe hardt, presse deg 110% hver eneste dag. Men lykke til, hvis du har viljen så klarer du det ! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 bare å satse det, men pass på at du har en utdanning i bakgrunnen så du slepper å havne på trygd når kontrakten går ut. Der er vel skjelden garanti for at du har en fotballkariere resten av livet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tror neppe du kan tjene så mye jeg, da må du opp i andre divisjon eller i verste fall Adecco ligaen...og det er langt frem dit. Men du kan jo ta å trene frem til i sommer, ringe en god norsk klubb å spørre om prøvespill, og se hva som skjer Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 2div/addeco er målet. har andre eksterne inntekter. har lyst å leve av fotballen ved siden av. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil ikke demoralisere deg, men å få kontrakt i din alder er vanskelig. de fleste som er virkelig gode får kontrakt allerede i 17-årsalderen. Men for all del, prøv alt du kan! Du kan jo kanskje komme deg opp til 2. divisjon som folk snakker om her. Lykke til! //Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 2div/addeco er målet. har andre eksterne inntekter. har lyst å leve av fotballen ved siden av. Hvor bor du henn da? Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 i vestfold, takk for alle gode svar;) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 i vestfold, takk for alle gode svar;) Du satser altså på Sandefjord eller FK Tønsberg altså? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Odd Grenland er det beste der, men Pors er vel det maksimale du når akkurat nå dessverre EDIT: det er telemark xD Endret 5. mars 2009 av samebror Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 satser generelt. bøtte inn 10 mål i mine første senior match i 6div Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 satser generelt. bøtte inn 10 mål i mine første senior match i 6div Bøtte inn 10 mål i din første senior match i 6div? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du har ikke sjans til å nå høyere enn 3.divisjon tipper jeg. Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 ja men undrer litt om d var 7div:p minns d var 6div;) uansett, er ikke noe å skryte av. men da så jeg en del av repertoaret mitt. men har fått litt perspektiv nå. takk for svar forresten alle;) Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ja men undrer litt om d var 7div:p minns d var 6div;) uansett, er ikke noe å skryte av. men da så jeg en del av repertoaret mitt. men har fått litt perspektiv nå. takk for svar forresten alle;) Du burde ikke sikte så høyt. Du har ikke spillt fotball på 8 år, så skal du bøtte inn 10 mål i EN kamp? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lykke til. Ser vel deg på en Manchester kamp da. Liverpoolere shut the fuck up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå