Armageddon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nå har du sjansen til å bevise at det er du som har mest peiling på norks fotball på dette gudsforlatte forumet. Sjansen til å støtte alle de tomme argumentene og meningsløse uttalelser. Elitemanager er et browserbasert managerspill som dreier seg om å plukke ut spillere som kommer til å gjøre det bra i årets Tippeliga. Les mer om det her. (Trykk regler.) Sånn gjør du det: Gå inn på Elitemanager sine sider og lag deg en bruker. (Du kan gjøre dette gjennom bt.no eller aftenposten.no sine sider om du ikke er trønderpatriot.) Etter du har aktivert brukeren kan du begynne å sette sammen laget ditt, og melde deg på ligaen vi har her. For å melde deg på går du inn på Underliga -> Delta i underliga. Navn underliga: diskusjon.no Passord underliga: drillo Etter dette er gjort er det bare å finpusse laguttaket og vente på seriestart. HUSK: Man kan endre på laget helt til 14. Mars kl15.00 Endret 4. mars 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 er med jeg også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har meldt meg inn jeg ogsaa. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var jeg med i ligaen. x2 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da er jeg også med i ligaen. Mener og tror jeg har et panser bra lag. Trist det bare er 2 spillere fra hver klubb. Er en del spillere på RBK jeg kunne ha tenkt meg Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ikke si du må skifte laget ditt til hver kamp. Laget jeg har fra match 1, blir ikke med på neste match dag ... :S Edit: Ser nå at jeg må velge lag på seksjonen " valgt lag ", og ikke for hver match Endret 4. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Påmeldt med samme navn som på forumet=) Lagoppstillingen tar jeg hjemme, javascript funker ikke optimalt her. Da er jeg også med i ligaen. Mener og tror jeg har et panser bra lag. Trist det bare er 2 spillere fra hver klubb. Er en del spillere på RBK jeg kunne ha tenkt meg Second that. Endret 4. mars 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mine innlegg!! Så husker jeg å melde meg inn senere Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Nesten så vi skulle hatt en premie å lokke med til vinneren. 10 lag påmeldt så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Premie kan gjerne sendes til meg allerede nå. Vi vet jo hvem som skal vinne. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ser det er mang fine navn i ligan vår her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da byttet jeg ut to spillere: Rambekk ---> Holmvik Vaagan Moen ---> Gustavino Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Min foreløpige lagoppstilling. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Et tips er å ikke poste sitt lag, siden da kan andre i ligan kopiere det. Og dermed lik poengsum. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er uansett bare et utkast, kommer til å forandre litt på laget framover mtp prestasjoner i treningskamper osv. Det endelige resultatet skal ikke ut såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå