Gå til innhold

Hvilke spill har jeg gått glipp av?


Anbefalte innlegg

Har vært satt på sidelinjen til spillverdenen en stund nå, snarere rundt 2 år. Har lest mye OM spill, men aldri spilt de. Da jeg snart skal gå til innkjøp av en PC som passer spill, lurte jeg derfor på om noen kan friske opp min hukommelse på spill jeg bør gå til anskaffelse av.

 

Jeg har laget en liten liste, basert på "Ditt favorittspill"-tråden og andre tråder rundt her.

 

Black and WHite 2

 

Fallout

 

Bioshock

 

Stalker

 

Oblivion

 

Gothic 3

 

Crysis

 

Assasin's Creed

 

The Lord of the Rings Conquest

 

Left 4 Dead

 

Fear

 

Anbefalt fra brukerne:

 

GTA IV

 

Mass Effect

 

Call of Duty 4

 

Battlefield 2

 

Total War-spillene

 

Pirates of the Burning Sea

 

Kan noen legge til flere titler, så ville det vært supert!

Endret av Welhaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mass Effect helt klart!

 

Hva mener du er godt med Mass Effect?

 

Utrolig bra fortalt historie, karakterer du faktisk bryr deg om, bra combat og spennende verden. Om du har prøvd KOTOR før og likte de er Mass Effect et must imo. Men selv om du aldri har prøvd KOTOR er det fortsatt et utrolig bra spill som bør prøves.

Lenke til kommentar
Mass Effect helt klart!

 

Hva mener du er godt med Mass Effect?

 

Utrolig bra fortalt historie, karakterer du faktisk bryr deg om, bra combat og spennende verden. Om du har prøvd KOTOR før og likte de er Mass Effect et must imo. Men selv om du aldri har prøvd KOTOR er det fortsatt et utrolig bra spill som bør prøves.

 

Jeg ELSKER KOTOR, og KOTOR II. FOrhåndsbestilte begge spillene fra USA, og har spilt gjennom de flere ganger ,med alle slags karaktertyper etc. Hvis Mass Effect er i lignende gate, er det helt klart noe jeg må få med meg.

 

Andre anbefalinger?

 

Ingen som vet om noen bra pirat spill? Jeg har tidligere spilt Pirates of the Caribbean, og Sid Meier's Pirates!, et par spill som jeg finner utrolig underholdende.

Lenke til kommentar
Mass Effect helt klart!

 

Hva mener du er godt med Mass Effect?

 

Utrolig bra fortalt historie, karakterer du faktisk bryr deg om, bra combat og spennende verden. Om du har prøvd KOTOR før og likte de er Mass Effect et must imo. Men selv om du aldri har prøvd KOTOR er det fortsatt et utrolig bra spill som bør prøves.

 

Jeg ELSKER KOTOR, og KOTOR II. FOrhåndsbestilte begge spillene fra USA, og har spilt gjennom de flere ganger ,med alle slags karaktertyper etc. Hvis Mass Effect er i lignende gate, er det helt klart noe jeg må få med meg.

 

Andre anbefalinger?

 

Ingen som vet om noen bra pirat spill? Jeg har tidligere spilt Pirates of the Caribbean, og Sid Meier's Pirates!, et par spill som jeg finner utrolig underholdende.

 

Gameplay er av lignende type. Er lagt mer vekt på en nesten FPS lignende gameplay mens RP delen fortsatt står sterkt. En miks de fikk veldig godt till, og som gjorde spillet fra start til slutt veldig interresangt. Historien er selvfølgelig noe annerledes, men man kan dra likheter her også over til KOTOR 2 blir det vel.

 

Har desverre ikke noen anbefalninger til pirat spill. Sikkert andre her som har det da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Viss eg var deg ville eg kjøpt(eller lasta ned :innocent: ) Rome: Total War + Barbarian invation og Alexander, Medieval 2: Total + Kingdoms og selvfølgeleg Empires: Total War.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...