JanFr Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er en gutt som blir 15 år i år. Hva er mulighetene, hvis vi ser bortifra å gå med avisen? Vil enten ha sommerjobb eller deltidsjobb Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Du kan vel alltids stable varer i hyller på Rema, Rima o.s.v. Ellers har vi vel en lignende tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=454286 Endret 1. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har Vg en nettside for avis bud eller noe. kunne tenkt meg å gå med avisa på søndager, men trenger litt info. Må få sjekka om det er noen ledige ruter her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har Vg en nettside for avis bud eller noe. kunne tenkt meg å gå med avisa på søndager, men trenger litt info. Må få sjekka om det er noen ledige ruter her hvor jeg bor. www.md.no Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har Vg en nettside for avis bud eller noe. kunne tenkt meg å gå med avisa på søndager, men trenger litt info. Må få sjekka om det er noen ledige ruter her hvor jeg bor. www.md.no Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå