Rudde Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette er kommentar tråden til The Gathering 2009 Hylle - 1 Pers. Tegning/skisse: Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette blir bra, Rudde Stå på. Legg ut bilder Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ang. LEDlys. Hvor får du strøm til disse fra? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ang. LEDlys. Hvor får du strøm til disse fra? Stikk kontakt det er snakk om 9x4 diode lys så tror nok ikke det blir ett stort strømsluk.. Endret 28. februar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Koble led lysene på PSU'en ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Fullt mulig det, LED-lysene fra Ikea går på 12v Endret 28. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Miniupdate i sticky Men oversikt over hva jeg har og ikke har. BTW la til ling til LED lyset hvis noen lurer på hva jeg bruker. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) hei, å sette beina rett ned på den måten er ikke en kjempebra løsning, det kan fort bli veldig ustabilt. Kjedelig hvis hylla skulle rase ned og ødelegge en data eller noe. tegna en rask skisse over hvordan beina trygt kan lages av tommebord (98*23) hvis du lar beina gå hele viene opp så blir det en fin og stabil hylle. (blei litt knotete størreslse på bildet) Endret 28. februar 2009 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Har tenkt på dette seff.. men skapet er nøyaktig 80 cm og jeg vill ikke overskride grensa. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sikkerhet fremfor cm lol Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis jeg tar på ett par cm så kan jeg risikere å måtte ta den ned på TG. Og yhea så mye for den hylla. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hvis du setter på en del skråspenn på hyllebeina, slik at de står av seg selv så kan det hende at det blir stivt nok, Jeg er ganske sikker på at du er nødt til å gjøre noe, eller så risikerer du at hylla detter ned. Du har dog helt rett i at du ikke burdte overgå bredden på plassen din, er veldig kjipt å måtte ta ned hylla. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Tror jeg holder meg til planen 65 cm er ikke veldig høyt og tror ikke det vil blir problematisk med stabilitet.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror du burde ha 2 planker bak, enten på kryss eller fra den ene til den andre. Bare for å få litt bedre stabilitet. Da blir den ikke breiere heller. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror du burde ha 2 planker bak, enten på kryss eller fra den ene til den andre. Bare for å få litt bedre stabilitet. Da blir den ikke breiere heller. Baksiden av skapet er laget av tynt tre som nesten ikke tåler en dritt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror du burde ha 2 planker bak, enten på kryss eller fra den ene til den andre. Bare for å få litt bedre stabilitet. Da blir den ikke breiere heller. Baksiden av skapet er laget av tynt tre som nesten ikke tåler en dritt. Jeg mener bra bein (nede til høyre) til øverst på skapet til venstre. og omvendt Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vil ikke denne bli dårlig utnyttelse? Skal du ha maskina inni skapet da eller?? eller har du bare tenkt til å lage en hylle til å låse inn ting i? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Nei skal ikke ha maskina inni skapet. Hvorfor er det dårlig utnyttelse av plassen? Ny update Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Det hadde vært tøft og tatt strømmen som skal til diodene fra PSU'en. Trekke ledningene gjennom vannkjølings hullene. TG hylle + en liten casemos PS: Innlegg nr. 200 Endret 28. februar 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Det hadde vært tøft og tatt strømmen som skal til diodene fra PSU'en. Trekke ledningene gjennom vannkjølings hullene. TG hylle + en liten casemos PS: Innlegg nr. 200 Det er ikke en veldig vanskelig oppgave men en unødvendig og tidskrevende. Jeg må skaffe lenge ledninger for å frakte strømmen jeg må også modde på av/på bryter fordi jeg har kun tankt å ha på lyset når jeg ser etter noe. + at jeg må skaffe en død PSU for å bruke 4 pin kontaktene så jeg kan modde de å.. Tror jeg går for stikkontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå