Gå til innhold

[Løst]kan jeg kjøre Crysis på very high

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan prøve å sjekke en av de mange " System Requirements" - sidene.

http://www.yougamers.com/gameometer/10213/

http://www.systemrequirementslab.com/bonus..._option_id=5407

Edit: Husk å kjør testen i Internet Explorer

ser ut som at det skal gå bra men har hørt at det er mange om har sagt at det legger med 9800gtx+ på very high de sa at de anbefalte 280gtx men det er svin dyrt kort da

Lenke til kommentar
Trenger ikke kjøre spillet på fullt for at det skal være bra grafikk da ;) .

ok jeg tror jeg kjører det på high uten AA :thumbup:

Jeg spiller ikke Crysis mye da jeg synes det er r*va spill med pen innpakning :!: , men - jeg har da prøvd det og med en Phenom II [email protected] og et Gerforce GTX 285 i 1920x1080 spilte jeg det med alt på High - very high var ikke så smooth og du ser garantert ikke forskjell mens du spiller.

lagger det når du kjører på det very high?

Lenke til kommentar

Lønner seg å kjøre uten AA da Crysis egentlig ikke har så mye nytte av AA og det treiger ned voldsomt.

Jeg synes ikke det går silkeglatt på Very High på mitt oppsett, og jeg ser ikke forskjell - så hva er vitsen?

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Lønner seg å kjøre uten AA da Crysis egentlig ikke har så mye nytte av AA og det treiger ned voldsomt.

Jeg synes ikke det går silkeglatt på Very High på mitt oppsett, og jeg ser ikke forskjell - så hva er vitsen?

aner ikke men det jeg tror er problemet med at jeg ikke for kjørt Crysis på very high er Processoren... 2.20 GHz eller er det skjermkortet..

Lenke til kommentar

Hvis det ikke går silkeglatt hos meg med Phenom II 940 klokket til 3.5ghz og GTX 285 (også overklokket) - så mangler det nok litt hos deg, men nå spiller kanskje ikke du i 1920x1080?

Crysis er forøvrig en gullgruve for hardwareprodusenter, folk kaster bort titusenvis av kroner for et spill som 90% av dem blir lei på en halvtime.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Hvis det ikke går silkeglatt hos meg med Phenom II 940 klokket til 3.5ghz og GTX 285 (også overklokket) - så mangler det nok litt hos deg, men nå spiller kanskje ikke du i 1920x1080?

Crysis er forøvrig en gullgruve for hardwareprodusenter, folk kaster bort titusenvis av kroner for et spill som 90% av dem blir lei på en halvtime.

kjører det 1440x900 men kan jeg overclocke Processoren min? er det farlig aner ikke åssen man gjør det overclocker heller en og betale tusen vis av penger på ny processor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...