Gjest Har jeg fått kjønnssykdom? Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei Jeg lurte på om jeg har blitt smittet. Jeg har hatt sex for litt over et halvt år siden, og nå har jeg to røde prikker på penisen. Jeg har ingen smerter eller irritasjoner. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 HeiJeg lurte på om jeg har blitt smittet. Jeg har hatt sex for litt over et halvt år siden, og nå har jeg to røde prikker på penisen. Jeg har ingen smerter eller irritasjoner. Noen som vet hva det er? Fastlegen din, eller en helsestasjon vil nok kunne svare deg på dette. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 kan være flere ting det der. Sånne kviser du får på pungen som ikke er noe farlig (vet ikke hva det heter). Også kan det være etter du har barbert deg. (Røde nupper). Kan ikke så mye om kjønnssykdommer men Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Antagelig er det jo ikke noen kjønnssykdom, men gå til legen å få det sjekket opp. Du har dog ingen grunn til bekymring utifra symptomene nevnt over - og med forbehold om at jeg ikke er lege. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gi deg en ukes tid. Om det fortsatt ikke gir seg, ta kontakt med fastlege. Om lege vil se problemet med egene øyne, og du er sjenert og ikke vil kneppe opp, går det ann å ta bilde av det på forrhånd, og vise dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Man bør uansett teste seg, da omtrent bare halvparten av smittete får symptomer på enkle sykdommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå