Dotten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er du en av forumentusiastene som virkelig kunne ønske å ha litt mer innflytelse til å gjøre et av Norges største og beste forum enda litt bedre? Da kan dette være muligheten for deg. Hvem bør søke? De som er jevnlig aktive på forumet, med en over gjennomsnittet entusiasme. Om du har erfaring med media, eller ønsker å jobbe i media kan det være en god erfaring å få med seg. Hva får du ut av det? Det er en lærerik erfaring å få med seg og alle som ønsker det vil få jobben man gjør attestert. Vi setter ikke noe krav om at man må moderere x-antall timer i uken, vi satser på at man tar og modererer når man er aktiv. Men det er mange søkere og du bør være en som ligger over snittet og som virkelig ønsker å bidra. Som moderator vil man også få en gylden mulighet til å påvirke beslutninger internt. Det kan også være et springbrett til videre karriere innen Edda Media. Arbeidsoppgaver Flytting og stenging av tråder, veilede brukere, hjelpe til med avstemninger og sørge for at brukerne holder seg til forumets retningslinjer. Du er en vokter av den gode diskusjonen. Kravene for å søke er: Du er fylt 18 år, eller fyller 18 innen et par måneder Regelmessig aktiv på forumet og bør helst ha minst et par hundre innlegg slik at vi har mulighet til å bedømme engasjement og saklighet. Engasjert og opptatt av forumet. Medlem av forumet i minst 6 måneder. Søknaden må inneholde: Kort om hvorfor du mener du passer som moderator (ikke overdriv med tekst). Hvor i forumet du er mest aktiv og generelt hvor mye tid du pleier å bruke på forumet. Hva du kan bidra med for å gjøre forumet bedre. Brukernavn og fullt navn. Eventuelt arbeidssted. Dette er snakk om frivillig, ulønnet arbeid. Vær kort og konsis og ikke minst ærlig i søknaden. Vi er ute etter seriøse personer som klarer å holde forumbena godt plantet på jorden når man inntar en mer autoritær stilling. Dette er ikke en stilling for dem som vil løpe rundt med pisken og vise hvem som er sjef. Er det noen spørsmål så er det bare til å stille i denne tråden, på e-post ([email protected]) eller PM. Søknad sendes pr e-post ([email protected]). Bruke "*nick* - moderatorsøknad" i emnefeltet. Det er ingen søknadsfrist, vi tar inn fortløpende etter behov. Søkt før? Alle som har søkt før 1. januar 2009 må sende ny søknad. Søknader vil, om ikke annet blir oppgitt i søknaden, bli arkivert ut året. Du kan lese mer om forumet her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Diskusjon.no Lykke til for alle interesserte Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Synd man må være over 18 Fyller snart 17 men det hjelper vel lite. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Synd med aldersgrensa. Er for ung til å bli moderator. Men det vel ikkje 18 årsgrense for ingenting Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Det er også verdt å merke seg for de som har søkt før at de ikke må være redd for å søke igjen. Det var for veldig mange små marginer som gjorde at man ikke ble valgt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 [*]Du er fylt 18 år, eller fyller 18 innen et par måneder Haha, jeg kommer tilbake om to år. :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm, husker jeg hadde en periode der jeg hadde utrolig lyst å bli moderator. Var vel da jeg var mest aktiv. But those days are over... Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Dette er ikke en stilling for dem som vil løpe rundt med pisken og vise hvem som er sjef. Godt at dere poengterer dette Skulle gjerne vært moderator, men jeg er dessverre inhabil 8) Endret 25. februar 2009 av kazzper Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får håpe dette bringer med seg noen gode sjeler til å holde styr på forumet, noe det sikkert gjør siden jeg har stor tro på at forumstyret klarer å velge ut de rette hendene til denne jobben. Skulle selv søkt hvis det ikke hadde vært for at jeg fortsatt er 16, 17 snart nå vel å merke. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får håpe dette bringer med seg noen gode sjeler til å holde styr på forumet, noe det sikkert gjør siden jeg har stor tro på at forumstyret klarer å velge ut de rette hendene til denne jobben. Skulle selv søkt hvis det ikke hadde vært for at jeg fortsatt er 16, 17 snart nå vel å merke. Det er vel ikke et forumstyre lenger, men jeg er helt enig i essensen av det du sier. Med de personlighetene som sitter i bakgrunnen og velger ut, er jeg sikker på at de gjør riktige valg for forumet Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det kunne vært moro å prøve seg, men etter å ha svingt pisken i over 2 år på et annet forum, er det på tide med en pause. Damn you Dotten for å friste meg. Uansett ville jeg nok ikke kommet inn grunnet de latterlig få postene mine her. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hvor mye er "et paar maaneder" egentlig? (18 i sommer). Frister jo litt, kommer nok til aa söke neste gang, hehe. Endret 25. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper i det minste at vi får noen moderatorer som har vært noen år på forumet og har litt erfaring. Hadde nok vært morro å søke, men kan vel si jeg ikke har tid nok. Jaja, kommer nok flere muligheter. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har vel allerede søkt før, men tror med TWFA tilbake og min store misnøye over useriøse debattanter (og påfølgende Indiana Jones korstog jeg ville ført) så er det vel allerede fastslått at det ikke er poeng å søke igjen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Litt fristende å få Moderatortittelen og være grønn på forsiden Blir 18 i slutten av April, kanskje jeg skal prøve meg? Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kunne vel egentlig godt tenke meg å prøve, men i og med at jeg ikke er så ufattelig aktiv når det gjelder posting og sånn, tenker jeg at jeg lar være. Selv om jeg tilbringer veldig mange timer per dag her og bare leser Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får komme tilbake om 2 år Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) hmmmz kanskje moderator hadde vært noe, jeg er ihvertfall kvalifisert... må tenke litt på det tror jeg. Endret 25. februar 2009 av aklla Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du er fylt 18 år, eller fyller 18 innen et par måneder Altså, jeg fyller 18 i juli. Er det noen sjangs eller bør jeg heller vente til neste gang dere trenger flere moderatorer? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hehe, 18 års aldersgrense... Blir nok ikke noe moderator av meg nei. Ikke enda hvertfall. Fyller 16 om noen dager... Hadde nok ikke søkt anyway... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Blir 18 i slutten av April, kanskje jeg skal prøve meg? Altså, jeg fyller 18 i juli. Er det noen sjangs eller bør jeg heller vente til neste gang dere trenger flere moderatorer? Skader jo ikke å prøve. I det minste viser det jo litt engasjement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå